پیغام محکم ترامپ برای روسیه: انتقال نیروهای آمریکایی از آلمان به لهستان!

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس جمهور آمریکا از احتمال انتقال نیروهای آمریکایی از آلمان به لهستان اطلاع داد و آن را پیغام محکمی برای روسیه دانست.

پیغام محکم ترامپ برای روسیه: انتقال نیروهای آمریکایی از آلمان به لهستان!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با آندره دودا رئیس جمهور لهستان در واشنگتن بار دیگر از آلمان به دلیل نپرداختن سهم خود به ناتو انتقاد کرد و گفت: تعداد نیرو های خود را در آلمان کاهش خواهیم داد.

ترامپ اضافه نمود: در زمان حاضر 5 هزار و 200 نیروی نظامی آمریکا در آلمان هستند که قصد داریم آن را به 2 هزار و 500 نفر تقلیل دهیم. بعضی از این نیرو ها به کشور آمریکا باز خواهند گشت و بعضی دیگر به دیگر کشور ها از جمله لهستان خواهند رفت.

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که همتای لهستانی وی درخواست استقرار نیرو های آمریکایی در کشورش را نموده و گفته است که هزینه آن را پرداخت خواهد نمود.

ترامپ از کشور های اروپایی به ویژه آلمان برای همکاری با روسیه در زمینه انرژی انتقاد و افزود: من معتقدم که این (انتقال نیرو های آمریکایی از آلمان به لهستان) می تواند پیغام محکمی برای روسیه باشد.

وی یادآور شد: آلمان میلیارد ها دلار به روسیه بابت خرید انرژی می پردازد، حال آلمان انتظار دارد که آمریکا از شما در برابر روسیه محافظت کند؟

همان طوری که بار ها گفته ام لهستان از معدود کشور هایی است که تعهدات خود را در ناتو انجام داده و قرار است سربازان بیشتری به این کشور اعزام کنیم که البته پول آن را هم خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1104

به "پیغام محکم ترامپ برای روسیه: انتقال نیروهای آمریکایی از آلمان به لهستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام محکم ترامپ برای روسیه: انتقال نیروهای آمریکایی از آلمان به لهستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید