وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همدان سفر می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس دانشگاه صنعتی همدان از سفر یک روزه وزیر علوم تحقیقات و فناوری به همدان اطلاع داد و گفت: دکتر فرهادی روز شنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در همدان حضور می یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همدان سفر می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، محمود نیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نخستین برنامه حضور دکتر محمد فرهادی به استان همدان ادای احترام به مقام شهدای گرانقدر دانشگاه بوعلی سینا همدان است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان عنوان نمود: نشست با رؤسای دانشگاه های استان و جلسه با هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا برنامه بعدی وزیر علوم و هیئت همراه وی در این سفر است.

نیلی بیان نمود: وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه بازدید خود ساعت بعد از ظهر وارد دانشگاه صنعتی همدان می گردد و در نخستین برنامه خود در دانشگاه نشستی با اعضای هیئت رئیسه دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: فرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری از پروژه های عمرانی و آموزشی دانشگاه بازدید می نماید، ضمن اینکه سفر به اسدآباد و بازدید از دانشگاه سید جمال، انتها بخش سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به همدان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 809

به "وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همدان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همدان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید