مهندس تقی زاده مدیرعامل چادرملو : سال99 از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم

به گزارش مجله خبری تیرول، ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اعلام کرد:

مهندس تقی زاده مدیرعامل چادرملو : سال99 از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم
  • سال گذشته سال بسیار خوبی برای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده است. 22 درصد فراوری کنسانتره، 8 درصد گندله، 10.5 درصد آهن اسفنجی و 8.2 درصد شمش فولادی فراوری این شرکت در سال 99 بوده است.
  • این شرکت توانست در سال گذشته کسب رکورد در فراوری آهن اسفنجی با فراوری 1602843 تن به رتبه ششم کشور در فراوری آهن اسفنجی دست یابد و به رشد 1 درصدی در فراوری آهن اسفنجی در سال 99 در مقایسه به سال 98 برسد.
  • در سال گذشته در کنسانتره خشک رکورد زده ایم و رشد 19 درصدی نسبت به سال 98 داشته ایم.
  • در زمینه فراوری کنسانتره و گندله 2 پروژه در دست اقدام داریم که یک واحد 4 میلیون تنی کنسانتره و یک واحد 5 میلیون تنی گندله که به مرحله اجرا درامده اند
  • این شرکت توانست در سال گذشته در فراوری شمش فولادی به رکورد دست یابد و به 1 میلیون و 25 هزار تن شمش فولادی فراوری کند و در واقع بایستی گفت از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم.
  • این شرکت در سال 99 بیش از 25 هزار میلیارد تومان عایدی داشته باشد که در مقایسه با سال 98 از آن بیش از 170 درصد رشد داشته است
  • مهندس تقی زاده ادامه داد؛فروش چادرملو در سال 99 به 10 میلیون تن افزایش یافت و به 260 میلیارد تومان رسید و 21 درصد از فروش صادرات کشور صادرات شمش بوده است.

وی بیان نمود؛این شرکت در حوزه سودآوری رشد بسیار خوبی داشته است. سودآوری دارای فاکتورهای بسیاری است که از جمله فاکتورها افزایش فراوری، دقت بیشتر در مواد اولیه و افزایش قیمت محصول است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1800

به "مهندس تقی زاده مدیرعامل چادرملو : سال99 از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهندس تقی زاده مدیرعامل چادرملو : سال99 از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید