کمپ بازی یک روزه گِیمون برگزار می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/اصفهان دبیر رویداد کمپ بازی یک روزه گیمون گفت: دانش آموزان در فضایی سالم و کاملا مجهز و در رویداد کمپ بازی یک روزه گیمون در قالب تیم های پنج نفره در بیش از 20 بازی خلاقانه، مهارتی، فکری و هیجانی با یکدیگر به رقابت پرداخته و در کنار آن مهارت های نرم را آموزش می بینند.

کمپ بازی یک روزه گِیمون برگزار می گردد

میلاد حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: رقابت یک روزه کمپ بازی گیمون ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم جهت آموزش مهارت های نرم و تغییر نگرش دانش آموزان و والدین آنها در قالب بازی برگزار می گردد.

وی افزود: امروزه به علت ساختار نامناسب نظام آموزشی کشور، مهم ترین دغدغه والدین و به تبع آن نوجوانان، قبولی در دانشگاه ها و رسیدن به مدارج عالی علمی است و از سویی دیگر کسانی که به مدارج بالای علمی در حوزه های فنی، مهندسی، پزشکی و... دست می یابند، برای توسعه و مدیریت کسب وکار خود به آموزش های مدیریتی و تجاری در سنین نوجوانی و جوانی احتیاج دارند.

مدیر طرح و برنامه مدرسه کسب و کار کاراشو شرح داد: در این راستا، مجموعه­ ای به نام مدرسه کسب و کار کاراشو تحت حمایت گروه صنعتی انتخاب در دانشگاه اصفهان راه اندازی شد که بستری در راستای رشد، شکوفایی و توانمندسازی استعدادها با ارائه خدمات حمایتی جهت ایجاد و توسعه حرفه های نو در قالب واحدهای نوپای فعال در زمینه های مختلف منتهی به فناوری است و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن دارد.

حیدری گفت: مرکز کاراشو متولی برگزار نماینده فعالیت های فوق برنامه دانشجویی و دانش آموزی با هدف رشد خلاقیت ها و پرورش استعدادهای آنان در زمینه های مختلف، شناسایی قابلیت ها و توانایی ها، فراهم آوردن امکانات مورد احتیاج و سازمان دهی فعالیت ها و ارتقای سطح فنی، فرهنگی و هنری آنان است، این مرکز همچون پلی میان مدرسه و دانشگاه با فضای کسب وکار خواهد بود.

وی پلتفرم و سامانه های جامع تخصصی مدیریت و خدمات آموزشی کسب و کارها، خدمات آزمایشگاهی، کارگاهی و اطلاع رسانی (به صورت اعتباری)، خدمات مدیریتی، حقوقی، اقتصادی، اعتباری، پروژه یابی و بازاریابی، آموزش های تخصصی ویژه و مشاوره و سایر خدمات مرتبط با توسعه، رشد و ارتقای واحدهای فناوری را از خدمات ارائه شده در این مرکز گفت.

مدیر طرح و برنامه مدرسه کسب و کار کاراشو ادامه داد: مرکز کاراشو با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور و اساتید مجرب در حوزه کسب وکار در کوشش است تا به بهبود فرایند رشد کسب وکارها یاری کند. به همین جهت یکی از مهم ترین فعالیت های مرکز، برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینهٔ رشد و ارتقای کسب وکارهاست. در مرکز کاراشو تمام ابعاد لازم جهت رشد یک کسب و کار نوپا مدنظر قرار گرفته شده است که در کارگاه ها و دوره های ترمیک آموزش داده خواهند شد.

وی افزود: مهارت آموزان در مرکز کاراشو یاد می گیرند که چگونه ایده پردازی نمایند، چگونه تیم سازی نمایند، چگونه تیم خود را رهبری و مدیریت نمایند، چگونه بازار هدف و پرسونای خود را بشناسند و در نهایت چگونه محصول خود را ارائه و به فروش برسانند.

حیدری گفت: مرکز کاراشو تصمیم دارد تا در برنامه ای بلندمدت بتواند با آموزش ها و مشاوره های خود و بعلاوه توانمندسازی و ارتقای مهارت های فردی سرمایه های انسانی، گامی بلند در جهت رسیدن به تفکر صحیح استراتژیک در سازمان ها برداشته و کسب و کارها را برای طی کردن جهت موفقیت همراهی کند.

دبیر رویداد کمپ بازی یک روزه گیمون، توضیح داد: رویداد کمپ بازی یک روزه گیمون (پنجشنبه - 13 آبان) برگزار می گردد و در نظر داریم در برنامه های آینده مدرسه کسب و کار کاراشو از ظرفیت مدارس استفاده و به عنوان اردوی مهارت افزایی برای مدارس برنامه هایی ترتیب دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1973

به "کمپ بازی یک روزه گِیمون برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ بازی یک روزه گِیمون برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید