معتمدی: مسائل کسری بودجه دانشگاه ها همچنان پا برجاست ، اگر دانشگاه حضوری بود با مسائل زیادی روبرو می شدیم خبرنگاران

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: کمبود بودجه دانشگاه ها همچنان مرتفع نشده و اگر در سال جدید افزایش بودجه ها به درستی اختصاص پیدا نکند، با مسائل زیادی روبرو خواهیم شد.

معتمدی: مسائل کسری بودجه دانشگاه ها همچنان پا برجاست ، اگر دانشگاه حضوری بود با مسائل زیادی روبرو می شدیم خبرنگاران

احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به مسائل بودجه ای این دانشگاه گفت: در سال گذشته بودجه دانشگاه امیرکبیر 15 درصد رشد داشت، اما حقوق اساتید 40 درصد و حقوق کارمندان نیز تا خاتمه سال 50 درصد افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: تورم در سال 99 رشد بسیار داشت و اگر دانشگاه به صورت حضوری بود با کسری بودجه زیادی روبرو می شدیم براین اساس باید بودجه دانشگاه ها برای امسال رشد زیادی داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طی یک سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تنها صرفه جویی دانشگاه در حوزه تغذیه بود و در این حوزه احتیاج به بودجه کامل نداشتیم؛ چراکه هزینه های مربوط به خوابگاه، اساتید و کارمندان وجود داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1614

به "معتمدی: مسائل کسری بودجه دانشگاه ها همچنان پا برجاست ، اگر دانشگاه حضوری بود با مسائل زیادی روبرو می شدیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: مسائل کسری بودجه دانشگاه ها همچنان پا برجاست ، اگر دانشگاه حضوری بود با مسائل زیادی روبرو می شدیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید