معاون باشگاه استقلال: پرداختی به بازیکنان استقلال تا نیم فصل یکسان می گردد، تا شنبه پول ماشین سازی را می دهیم

به گزارش مجله خبری تیرول، اگر فردا مسئله ای برای وصول پول از سوی بانک مرکزی نباشد، شنبه به حساب باشگاه ماشین سازی پول واریز خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال: پرداختی به بازیکنان استقلال تا نیم فصل یکسان می گردد، تا شنبه پول ماشین سازی را می دهیم

هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت که سعی خواهیم کرد پرداختی به بازیکنان استقلال در این فصل را تا نیم فصل یکسان کنیم.

هادی مباشری در گفت وگو با تسنیم، درباره لغو چند ملاقات از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی ما سر جای خود بوده و لغو نشده است. هر شهری شرایط خودش را دارد و لغو بازی بستگی به شورای تأمین استان و نظر فدراسیون فوتبال دارد. ما تقاضا کردیم که مسابقات همزمان برگزار گردد. ما به صورت مکتوب درخواست نموده ایم که چون فاصله بازی مان با سپاهان کم است، یک روز جلوتر با نساجی بازی کنیم که هنوز جوابی نگرفتیم.

وی اضافه کرد: نماینده باشگاه در سازمان لیگ است تا پاسخی در این باره بگیرد. عرف بازی های این است که شرایط تمام مسابقات یکسان باشد. بازی سپاهانی ها در این هفته لغو شده و استراحت بیشتری برای با استقلال خواهند داشت و تنها یک ملاقات در این فاصله برگزار می نمایند. علاوه بر خستگی تیم برای سفر زمینی به قائمشهر و بازگشت به تهران، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان در چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی وجود دارد. بنابراین درخواست نموده ایم بازی مان با نساجی یکشنبه برگزار شده یا کلاً بازی ها لغو گردد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره مسائل تیم استقلال برای برگزاری تمرینات در هوای برفی و بارانی گفت: وظیفه نگهداری از چمن مجموعه نفت تهرانسر برعهده ما نبوده و برعهده مدیریت مجموعه نفت تهرانسر است. استادیوم مجموعه انقلاب در اختیار استقلال است، اما زیرسازی ندارد. مجموعه انقلاب یا کمپ مرحوم حجازی لوله کشی یا زه کشی ندارد و اگر بخواهیم این کار را بکنیم یک سال زمان و احتیاج به پنج میلیارد تومان پول خواهد داشت که نه زمان داریم نه پولش را. بنابراین، مجبور هستیم بحث ترمیم را انجام دهیم که با هر برف و باران به مشکل می خوریم. ما سالیانه دو میلیارد تومان برای مجموعه هایی که در اختیار داریم، هزینه می کنیم که بخشی از آن را درآمدزایی نموده و جبران می کنیم، اما در مجموع هزینه سنگینی برای باشگاه دارد. برای میزبانی بازی ها در استادیوم آزادی نیز ما و پرسپولیس برای هر بازی 250 میلیون تومان به مجموعه آزادی می دهیم.

مباشری در خصوص طلب باشگاه ماشین سازی بابت چک آخر انتقال داریوش شجاعیان به استقلال توضیح داد: اگر فردا مسئله ای برای وصول پول از سوی بانک مرکزی نباشد، شنبه به حساب باشگاه ماشین سازی پول واریز خواهد شد.

وی درباره عدم پرداختی های یکسان به بازیکنان استقلال در این فصل گفت: بعضی بازیکنان از لحاظ پرداختی عقب هستند که امروز و فردا بار دیگر به حساب شان پول واریز خواهد شد. تا نیم فصل نیز پرداختی ها را یکسان خواهیم کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 656

به "معاون باشگاه استقلال: پرداختی به بازیکنان استقلال تا نیم فصل یکسان می گردد، تا شنبه پول ماشین سازی را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون باشگاه استقلال: پرداختی به بازیکنان استقلال تا نیم فصل یکسان می گردد، تا شنبه پول ماشین سازی را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید