مجتمع فولاد نی ریز از واحدهای اقتصادی فارس حمایت می کند

به گزارش مجله خبری تیرول، استاندار فارس با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، مجتمع فولاد نی ریز و بانک شهر گفت: این تفاهم نامه با هدف برخورداری واحد های اقتصادی نیازمند حمایت از منابع و تسهیلات کم بهره بانک ها منعقد شده است.

مجتمع فولاد نی ریز از واحدهای اقتصادی فارس حمایت می کند

محمد هادی ایمانیه گفت: یکی از سیاست هایی که در حوزه پیگیری مسئولیت اجتماعی واحد های اقتصادی دنبال می شد این بود که ما از محل گردش موجودی حساب واحد های اقتصادی بزرگ بتوانیم منابع و تسهیلاتی کم بهره را در تعامل با بانک های استان خلق کنیم و این تسهیلات کم بهره را به عنوان سرمایه در گردش در اختیار واحد های تولیدی راکد و نیمه فعال که نیازمند سرمایه در گردش هستند قرار دهیم.

او با بیان اینکه منابع بانکی و تسهیلات دولتی در بخش سرمایه در گردش محدودیت های بسیاری دارد، گفت: تسهیلاتی که هر سال به منظور اجرای تبصره 18 قانون بودجه به استان ها اختصاص می یابد سهم بسیار ناچیزی است که به واحد های تولیدی خاص در منطقه ها توسعه نیافته یا کمتر پیشرفته تعلق می گیرد.

دکتر ایمانیه گفت: با پیگیری های مستمر، بر اساس این تفاهم نامه از محل معدل گردش حساب ماهانه فولاد نی ریز معادل 180 میلیارد تومان تسهیلات با بهره حداکثر 10 درصد در یک سال به واحد های اقتصادی که از طریق استانداری معرفی می شوند پرداخت خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه نرخ 10 درصد نرخ بسیار مناسبی برای سرمایه در گردش واحد های اقتصادی است، گفت: انعقاد این تفاهم نامه اتفاقی بسیار خوب و مبارکی است که برای مجموعه استان رخ داد. اتفاقی که نقش مهمی در توسعه استان دارد.

ایمانیه گفت: این رویکرد خوب در هفته گذشته عملیاتی شد و از سایر بانک ها و واحد های اقتصادی نیز درخواست داریم که برای انعقاد تفاهم نامه مشابه اقدام کنند و سهم خود را در ایفای مسئولیت اجتماعی و توسعه استان پررنگ تر کنند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2221

به "مجتمع فولاد نی ریز از واحدهای اقتصادی فارس حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع فولاد نی ریز از واحدهای اقتصادی فارس حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید