لوکزامبورگ: کرونا اروپا را در برابر چالش جدیدی قرار داده است

به گزارش مجله خبری تیرول، وزیر امور خارجه اوکزامبورگ با تاکید بر اینکه کرونا همه اروپا را در برابر چالش جدیدی قرار داده است خواهان کاهش وابستگی این اتحادیه از نظر تجهیزات پزشکی شد.

لوکزامبورگ: کرونا اروپا را در برابر چالش جدیدی قرار داده است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یِن آزلبورن، وزیر امور خارجه لوکزامبورگ در تبادل نظر با جنرال آنسایگر آلمان تاکید نمود: ویروس کرونا همه ما را در برابر یک چالش جدید قرار داد. هیچ موجود زنده ای وجود ندارد که قبلا چیزی شبیه این را تجربه نموده باشد.

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ در بخش دیگری از این تبادل نظر انتقاد شدیدی به کنترل های مرزی در اتحادیه اروپا برای مقابله با بحران کرونا وارد نموده و گفت: به این شکل نمی توان با این ویروس مبارزه کرد. من این واکنش کشورها همچنین از طرف آلمان را نمی فهمم. امروز ما یک تصویر کاملا آشفته داریم. مرزهای بین لوکزامبورگ و فرانسه بسته است. اما مرزهای عبوری با بلژیک که شرایط کرونایی خیلی بدتری دارد همچنان باز است.

این مقام اروپایی در پاسخ به این پرسش که اروپا باید چه درس هایی از این بحران بگیرد گفت: مطمئنا ما باید درباره وابستگی اروپا به دیگر کشورهای اروپایی در زمینه تجهیزات پزشکی بحث و نتیجه گیری کنیم. شرایط نباید این گونه باقی بماند. حدود 10 سال پیش اروپا در بحران مشابهی دارو و ماسک به چین ارائه می کرد و امروز برعکس شده است. ما نباید به سادگی این شرایط را تحمل کنیم.

وی در بخش دیگری از این تبادل نظر با تاکید بر اینکه این بحران هر کشوری را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار می دهد گفت: همه باید برای غلبه بر مسائل مبارزه نمایند.

وی مناقشات بر سر طرح بدهی های مشترک در اتحادیه اروپا به منظورمبارزه با عواقب مالی بحران کرونا را دعوایی بچگانه نامید.

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ همچنین به روینمودهای مجارستان در تضعیف دموکراسی و حاکمیت قانون به بهانه مبارزه با کرونا اننتقاد وارد نموده و خواهان واکنش کمیسیون اروپایی به این مسئله شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1006

به "لوکزامبورگ: کرونا اروپا را در برابر چالش جدیدی قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکزامبورگ: کرونا اروپا را در برابر چالش جدیدی قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید