سکوت علی لاریجانی، شایعات و تحرکات زیرپوستی

به گزارش مجله خبری تیرول، علی لاریجانی به عنوان یکی از نامزهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می گردد، خود او در این باره کاملا سکوت نموده است اما شایعات زیاد است.

سکوت علی لاریجانی، شایعات و تحرکات زیرپوستی

در محافل رسانه ای و سیاسی اصولگرایان این بحث مطرح است که جامعه روحانیت مبارز تهران به دنبال نامزدی علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری است.

خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات در گزارشی با عنوان تحرکات زیرپوستی لاریجانی نوشت: آنطور که از فضا و از مناسبات سیاسی برمی آید، جامعه روحانیت مبارز، تمایل به نامزدی علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس در انتخابات پیش رو دارد و در صدد است تا سایر اصولگرایان را نیز با نظر خود همگام کند.

چندی پیش نیز علیرضا زاکانی، عضو جمعیت رهپویان و رئیس مرکز پژوهش های مجلس در اظهاراتی با اشاره به هدف اصلی جریان سیاسی برآمده از دفتر سیاسی جامعه روحانیت مبارز به ریاست مصطفی پورمحمدی، اطلاع داد: این جریان، جریان ثانوی است که فعال شده است. سلیقه این جریان ثانوی آنطور که از فحوای کلام بعضی از این ها برمی آید، امثال علی لاریجانی است.

اوایل دی ماه سال جاری خبری در بعضی منابع غیررسمی دست به دست شد که از ملاقات انتخاباتی پورمحمدی و لاریجانی حکایت داشت، اما بعد، این خبر با تکذیبیه رسمی جامعه روحانیت روبرو شد.

پیش تر جواد لاریجانی برادر عظیم تر علی لاریجانی در گفتگویی پیش بینی نموده بود رقابت اصلی حول رئیسی، قالیباف و علی لاریجانی شکل خواهد گرفت.

علی لاریجانی تا به امروز درباره نامزدی اش در انتخابات سکوت نموده است. حاشیه و شایعه در خصوص او فراوان است. یکی از آخرین اخبار درباره لاریجانی این بود که روزنامه اصلاح طلب اعتماد در گزارشی مدعی شد، علی لاریجانی در جمعی گفته که در صورت کاندیداتوری اسحاق جهانگیری، وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری نمی گردد

این خبر از سوی نزدیکان لاریجانی تکذیب شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس فراکسیون مستقلین مجلس سابق با بیان اینکه روزنامه اعتماد رویکرد و مشی اصلاح طلبانه دارد و احتمالاً با درج این گزارش یک اقدام تاکتیکی به لحاظ سیاسی برای تخریب او انجام داده است، گفت: لاریجانی اینقدر ناشی نیست که الان این موضوع را بگوید، چون در صحبت هایش اشراف به مکان و زمان دارد.

همچنین گفته شد است که علی مطهری نامزد پوششی علی لاریجانی در انتخابات است اما این ادعا هم توسط مطهری تکذیب شد و گفت لاریجانی کاندیدای اصلاح نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1584

به "سکوت علی لاریجانی، شایعات و تحرکات زیرپوستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت علی لاریجانی، شایعات و تحرکات زیرپوستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید