سند بازگشت روحیه به استقلال

به گزارش مجله خبری تیرول، تماشای تصاویر پرروحیه بازیکنان استقلال خود گویای اثبات بازگشت این تیم به شرایط عادی است. وضعیتی که امیدها را برای تکرار پیروزی ها درآینده بیشترکرده است. استقلال به این خنده ها احتیاج دارد.

سند بازگشت روحیه به استقلال

خنده و شوخی در تمرین استقلال

تصاویری که از تمرین استقلال بیرون آمده، کاملا گویای بازگشت شادابی و طراوت به تمرین آبی های پایتخت است.

بعد ازبازی با تراکتورسازی چهره های درهم وسگرمه های درهم پیچیده بازیکنان به شدت توی ذوق می زد. به خصوص آن روز که بعضی بازیکنان علیه سیاست های باشگاه مصاحبه کردند و وضعیت موجود را به شدت زیرسوال بردند.

یک برداما کافی بود تا خنده به لب های بازیکنان استقلال بازگردد و آن ها را خندان ترازهمیشه درتمرین مشاهده کنیم. تصاویری که ازاستقلالی ها به ثبت رسیده گویای این حقیقت است که شکست مقابل تراکتورسازی ازیاد رفته و احتمالا آن ها با روحیه ترمقابل رقبای سخت آینده قرارمی گیرند.

استقلال به این خنده ها نیازدارد. استقلال به این شوخی ها نیازدارد. طراوت رمز موفقیت هرتیمی است و تیمی که رخوت برآن سایه افکند، بی تردید محکوم به شکست است.

استقلال برای رسیدن به صندلی بالاتردرجدول باید این روحیه را درتیمش حفظ کند. بردمقابل ذوب آهن دوباره می تواند استقلالی ها را با همین حال هوا پیش روی مان قراردهد. لب های خندان و چهره های بشاشی که امید را نوید می دهند و نه نا امیدی و یاس را.

10-210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 165

به "سند بازگشت روحیه به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند بازگشت روحیه به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید