روایت منابع خبری از مرگ مشکوک فرمانده پایگاه هوایی جده

به گزارش مجله خبری تیرول، بعضی منابع از مرگ مشکوک سرلشکر علی ظافر الشهری فرمانده پایگاه هوایی ملک عبدالله جده در عربستان خبر می دهند.

روایت منابع خبری از مرگ مشکوک فرمانده پایگاه هوایی جده

تارنمای موسوم به مرکز رسانه ای جبهه های مرز شمال سه شنبه شب گفت که خبرهایی در باره کشته شدن الشهری فرمانده پایگاه هوایی ملک عبدالله مخابره شده است.

بعضی کاربران نیز نوشته اند که وی در پی هدف قرار دریافت این پایگاه از سوی یگان موشکی یمن به قتل رسیده است.

کاربر دیگری نوشت: رسانه های سعودی خبر مرگ سرلشکر علی ظافر الشهری فرمانده پایگاه هوایی ملک عبدالله جده را تائید اما بعضی منابع علت مرگ وی را سقوط هنگام کوهنوردی اعلام نموده اند، اما خانواده او با تکذیب این خبر گفتند که وی در بیمارستان جده در گذشته است.

یگان پهپادی و موشکی یمن اخیرا حملات گسترده ای را به اهداف نظامی در عمق خاک عربستان انجام داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با یاری و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - شروع کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی سابقه است، روبه رو هستند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1586

به "روایت منابع خبری از مرگ مشکوک فرمانده پایگاه هوایی جده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت منابع خبری از مرگ مشکوک فرمانده پایگاه هوایی جده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید