رضایی: رسانه ها سند راهبردی ایران و چین را برای مردم بازخوانی نمایند

به گزارش مجله خبری تیرول، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند راهبردی ایران و چین مورد هجمه زیادی قرار گرفته گفت که رسانه های داخلی و انقلابی سند 25 ساله راهبردی ایران و چین را به صورت دقیق برای مردم باز خوانی و تبیین نمایند .

رضایی: رسانه ها سند راهبردی ایران و چین را برای مردم بازخوانی نمایند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سند راهبردی 25 ساله ایران و چین گفت: متأسفانه ما در تعامل با دولت ها یک نگاه فصلی و سیاست زده ای داریم که برای رفع چنین نگاهی، ایجاد روابط راهبردی با همسایگان و دیگر دولت ها لازم است. چنین روابط راهبردی علاوه بر داشتن برنامه ریزی منسجم و تعیین، با تعویض دولتها و دولتمردان هم آسیب نمی بیند.

وی ادامه داد: از طرفی چین هم به عنوان یک قدرت عظیم جهانی توانمندی های بسیاری دارد که می توان برای رسیدن به اهدافمان از آن استفاده کنیم. چینی ها هم می توانند در این تعامل دو جانبه از توانایی های ژئواکونومیک، ژئواستراتژیک، منابع انرژی و غیره ما استفاده نمایند لذا معتقدم که چنین سندی باید در سال های گذشته و نه فقط با دولت چین بلکه با بسیاری از همسایگان و دولت های عظیم و نوظهوری مانند روسیه، هند، ترکیه، برزیل و سایر دول نوظهور بسته می شد تا با استفاده از آن بتوانیم به یک انسجام در روابط بین الملل برسیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این بین متاسفانه به علت پروپاگاندای رسانه ای جریان غرب گرا و بعضی رسانه های ضد انقلاب سند راهبردی ایران و چین مورد هجمه زیادی قرار گرفته است که نیازمند محتوا سازی در این حوزه هستیم. باید رسانه های داخلی و انقلابی سند 25 ساله راهبردی ایران و چین را به صورت دقیق برای مردم باز خوانی و تبیین نمایند تا اگر شبهه هایی نیز پیرامون آن وجود داشته باشد رفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1640

به "رضایی: رسانه ها سند راهبردی ایران و چین را برای مردم بازخوانی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: رسانه ها سند راهبردی ایران و چین را برای مردم بازخوانی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید