ملاقات برهم صالح با ترامپ باعث استعفای مشاورش شد

به گزارش مجله خبری تیرول، مشاور سیاسی رئیس جمهور عراق در واکنش به ملاقات برهم صالح با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اجلاس داووس، از سمت خود کناره گیری کرد.

ملاقات برهم صالح با ترامپ باعث استعفای مشاورش شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز، احمد الیاسری مشاور سیاسی برهم صالح رئیس جمهور عراق روز چهارشنبه در پی ملاقات صالح با دونالد ترامپ در حاشیه اجلاس داووس از سمتش کناره گیری کرد.

یک منبع امنیتی عراق به السومریه نیوز گفت که این استعفا در واکنش به ملاقات روز چهارشنبه برهم صالح با دونالد ترامپ صورت گرفت.

روسای جمهور عراق و آمریکا روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس با یکدیگر ملاقات و درباره روابط دوجانبه و حضور نیروهای آمریکایی در عراق بحث و تبال نظر کردند.

دیشب نیز گردان های حزب الله عراق همزمان با سفر برهم صالح به سوئیس برای شرکت در این اجلاس، درباره ملاقات وی با ترامب هشدار داد.

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق روز سه شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: ما بر ضرورت پایبندی برهم صالح در عدم ملاقات با ترامپ احمق و همراهان قاتل وی تاکید می کنیم.

مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق تأکید کرد: ما به برهم صالح در صورت ملاقات با ترامپ خوش آمدگویی نخواهیم گفت و مردم آزاده برای اخراج وی از بغداد اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 817

به "ملاقات برهم صالح با ترامپ باعث استعفای مشاورش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات برهم صالح با ترامپ باعث استعفای مشاورش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید