ثبت بیش از 7 هزار ابتلای نو به کرونا در ترکیه

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- براساس اعلام وزیر بهداشت ترکیه، با جان باختن 97 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به 27 هزار و 284 نفر رسید.

ثبت بیش از 7 هزار ابتلای نو به کرونا در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه برای عید نوروز در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وزیر بهداشت ترکیه گفت: با مثبت شدن آزمایش کرونایی هفت هزار و 763 نفر در شبانه روز گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به دو میلیون و572 هزار و 190 نفر رسید.

فخرالدین کوجا اضافه کرد: با جان باختن 97 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به 27 هزار و 284 نفر رسید. تا به امروز، دو میلیون و 461 هزار و 204 بیمار کرونایی هم بهبود یافته اند.

در همین حال، محدودیت های کرونایی و قرنطینه های آخر هفته در ترکیه ادامه می یابد. این تصمیم پس از سیر دوباره صعودی آمار مبتلایان به کووید 19 اتخاذ شده است.

وزیر بهداشت ترکیه اظهار داشت موارد مرتبط با ویروس جهش یافته در حال افزایش است. تا کنون، در 23 استان ترکیه از جمله استانبول تعدادی از مبتلایان ویروس جهش یافته انگلیسی شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1820

به "ثبت بیش از 7 هزار ابتلای نو به کرونا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 7 هزار ابتلای نو به کرونا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید