تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، روزنامه کامرسانت روسیه در خبری گفت پیغام رسان تلگرام در نظر دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه خود را به سرمایه گذاران منتخب بفروشد و از این طریق باعث جذب سرمایه برای توسعه شرکت گردد.

تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می نماید

در این گزارش آمده است که گروه تلگرام این اوراق را به گروه کوچکی از سرمایه گذاران منتخب از روسیه، اروپا، آسیا و خاورمیانه خواهد فروخت و آمریکایی ها را از این دایره بیرون نگاه خواهد داشت.

طبق گزارش کامرسانت، مسائل پولی یکی از معضلات قدیمی تلگرام بوده است و این شبکه اجتماعی برای بازگشت به پروژه بلاکچین خود که تون نام گذاری شده بود، نیازمند دریافت پول از سرمایه گذاران و بازگشت این پول در آینده به آنها می باشد.

سرمایه گذاران روس پیشنهادهایی را از تلگرام دریافت نموده اند. یک منبع مطلع می گوید کمترین رقم پیشنهادی برای خرید اوراق تلگرام 50 میلیون دلار بوده است اما این قابلیت وجود دارد که این مبلغ به 10 میلیون دلار کاهش داده گردد.

این اوراق 5 ساله هستند و نرخ سود سالانه آنها هم بین 7 تا 8 درصد خواهد بود. دارندگان این اوراق می توانند بدهی شرکت به خود را به سهام تبدیل نمایند که در این صورت به آنها 10 درصد تخفیف داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1567

به "تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید