ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد

به گزارش مجله سرگرمی و تفریحی، ادعای روزنامه الشرق الاوسط وابسته به عربستان سعودی علیه رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس و رئیس مجلس این کشور دروغ از آب در آمد.

ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد

به گزارش گروه بین الملل مجله سرگرمی و تفریحی به نقل از روزنامه الصباح نیوز تونس، دفتر اطلاع رسانی حزب اسلامگرای النهضه تونس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط آنلاین که مقر آن لندن است، در پنجم ژوئیه 2019 مقاله ای منتشر کرد که طی آن راشد الغنوشی رهبر این حزب را به نرمش در قبال گروه های تروریستی و دریافت پول از کشورهای بیگانه متهم کرده بود. به همین دلیل، راشد الغنوشی علیه این پایگاه اینترنتی و صاحب امتیاز آن شکایت کرد.

در این بیانیه آمده است: وکلای مدافع پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط نتوانستند در دادگاه ادعاهای این روزنامه را ثبات کنند لذا دادگاه عالی انگلیس با باطل دانستن ادعاهای مزبور به نفع راشد الغنوشی رای داد.

به نوشته روزنامه الصباح نیوز تونس، الغنوشی در نظر دارد نسبت به سایر جرایم این روزنامه و علیه کسانی که به نشر اکاذیب کمک می کنند شکایت کند.

الشرق الاوسط آنلاین یکی از شرکای روزنامه العرب است که در لندن منتشر می شود. روزنامه العرب وابسته به عربستان سعودی است.

عربستان، مصر و امارات حزب اسلامگرای النهضه تونس را به داشتن گرایش به اخوان المسلمین متهم می کنند. به همین دلیل، در محافل سیاسی و رسانه ای وابسته به خود به شدت النهضه به ویژه رهبر آن را تحت فشار قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 9 مرداد 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1080

به "ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید