54 هزار خدمت گیرنده اورژانس اجتماعی داریم، شروع طرح توانمند سازی بچه هاِ کار بومی

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/کرمانشاه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه از شروع شناسایی، ساماندهی و توانمندسازی بچه هاِ کار بومی استان برای اولین بار در کشور اطلاع داد.

54 هزار خدمت گیرنده اورژانس اجتماعی داریم، شروع طرح توانمند سازی بچه هاِ کار بومی

کامران علی مددی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرمانشاه برای اولین بار در کشور طرح شناسایی، ساماندهی و توانمند سازی بچه ها کار بومی را در دستور کار قرار داده گفت: این طرح هم اکنون در 9 استان کشور در حال اجراست که در هشت استان دیگر عمدتا با تمرکز ساماندهی بچه ها کار اتباع و مهاجرین صورت می گیرد و اولین استانی هستیم که این طرح را با هدف ساماندهی بچه ها کار بومی انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: در این طرح دفتر امور اجتماعی استانداری و هشت دستگاه دیگر هم مشارکت دارند و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم ساماندهی خوبی در بحث بچه ها کار داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه اعلام نمود: در بحث بچه ها بدسرپرست نیز هم اکنون این بچه ها ازطریق مراکز اورژانس اجتماعی، مراکز شبانه روزی بچه ها خیابانی و مراکز روزانه آموزشی و حمایتی کودک و خانواده، خدمات مددکاری روان شناسی، حقوقی، پزشکی، توانمند سازی تحصیلی، اجتماعی، خانوادگی و فردی دریافت می نمایند.

علی مددی در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده اورژانس اجتماعی گفت: این مرکز در چهار قالب سیار، مرکز مداخله، پایگاه سلامت اجتماعی و خط 123 به ارائه خدمت می پردازد.

این مسئول گفت: هم اکنون 54 هزار گیرنده خدمت در سطح استان داریم و تعداد تماس های گرفته شده با اورژانس اجتماعی در امسال بیش از 3800 مورد بوده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: این تماس ها در حوزه های مختلف همسرآزادی، کودک آزادی، فرار و ... انجام شده است.

علی مددی از فعالیت 148 نیروی تخصصی در اورژانس اجتماعی استان اطلاع داد واضافه کرد: با این تعداد نیرو ارائه خدمت در تمام شهرستان های استان صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1599

به "54 هزار خدمت گیرنده اورژانس اجتماعی داریم، شروع طرح توانمند سازی بچه هاِ کار بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "54 هزار خدمت گیرنده اورژانس اجتماعی داریم، شروع طرح توانمند سازی بچه هاِ کار بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید