یک ممنوعیت نو در لرستان تا اطلاع ثانوی

به گزارش مجله خبری تیرول، معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: فرمانداران و مدیر کل امور شهری به شهرداری ها تأکید نمایند که شهرداران از 10 اسفند حفاری انجام ندهند مگر ضرورتی باشد.

یک ممنوعیت نو در لرستان تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگاران، احمدرضا دالوند در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اینکه فرصت ما محدود است، مطرح کرد: با توجه به اینکه چهار فروردین ماه آغاز ماه مبارک رمضان هست، بنابراین سفرهای نوروزی زودتر آغاز می گردد.

وی اضافه نمود: پیش بینی ما این است که از 15 اسفند سفرها آغاز گردد، بنابراین تمام اقدامات لازم به وسیله دستگاه ها باید انجام بگردد تا با آرامش بیشتری وارد سفرهای نوروزی شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فرمانداران و مدیر کل امور شهری به شهرداری ها تأکید نمایند که شهرداران از 10 اسفند حفاری انجام ندهند مگر ضرورتی باشد.

دالوند بیان نمود: نکته دیگر توجه به ورودی و خروجی ها شهرها است، شهرداران به زیبا سازی سیما و منظر شهری توجه نمایند.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه سال گذشته در مورد اسکان مسافران با چالش روبرو بودیم، مطرح کرد: باید از همین الان مراکز و اماکن اقامتی را مهیا کنیم که که هنگام حضور مسافران با چالش روبرو نباشیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه لرستان و آموزش و پرورش که بیشترین ظرفیت را برای اسکان مسافران دارند، باید آمادگی لازم را داشته باشند.

دالوند اضافه نمود: موضوع دیگر اینکه دستگاه های خدمات رسان باید در ایام نوروز به طوری شیفتی حضور داشته باشند، در واقع ادارات نباید تعطیل باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2271

به "یک ممنوعیت نو در لرستان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ممنوعیت نو در لرستان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید