10 جارو شارژی محبوب و پرفروش خبرنگاران (بهار 1402)

به گزارش مجله خبری تیرول، با پیشرفت تکنولوژی و عرضه قوی ترین باتری ها به بازار، دنیای لوازم خانگی هم به خوبی دستخوش تغییر شده است و انواع لوازم شارژی از جمله انواع جارو شارژی هم به خانه ها را پیدا نموده است. در حالت کلی می توان مزایای این دسته از محصولات را در فاکتورهایی همانند سبکی در مقایسه با سایر مدل ها از جمله مدل های سطلی و کیسه ای، عدم وجود محدودیت هایی همانند وابستگی به پریز برق و طول سیم و بعلاوه کوچکی و عدم اشغال فضای زیاد خلاصه کرد. اما در کنار فاکتورهای مهمی که برای خرید جاروشارژی وجود دارد، گاهی احتیاج است که تنها با یک نظر محصول مناسب خود را پیدا کنید که از نظر کیفیت هم تضمین شده باشد، با توجه به همین مساله هم در این نوشتار به سراغ 10 جاروشارژی پرفروش بازار می رویم تا با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

10 جارو شارژی محبوب و پرفروش خبرنگاران (بهار 1402)

پس تا پایان ما را همراهی کنید.

جارو شارژی درما مدل DX115C

جارو شارژی درما مدل DX115C گزینه ای زیبا همراه با مشخصات قابل توجهی همانند فیلتر بهداشتی هپ، توان 600 وات، ظرفیت 1.2 لیتری مخزن، قدرت مکش 14000 پاسکال و دارای فیلتر سه لایه است که با توجه به همین مشخصه ها هم جزو گزینه های پرفروش به شمار میرود.

این نوع جاروشارژی دارای سیستم خنک کننده سریع به منظور محافظت از عملکرد موتور است و می تواند با یاری برسی 90 درجه به خوبی انواع سطوح از جمله پارکت، سرامیک، فرش و غیره را تمیز کند. مقدار صدای این مدل کالا حدودا 65 الی 70 دسی بل است و بدون کیسه با دکمه های کنترلی بر روی دسته همراه شده است. در حالت کلی جاروشارژی درما مدل DX115C جزو نمونه های خوش ساخت و باکیفیت بازار است که با قیمت مناسبی هم همراه شده است.

جارو شارژی سایا مدل Turbo

جارو شارژی سایا مدل Turbo محصولی مجذوب کننده با مشخصاتی همانند مقدار شارژدهی 10 الی 15 دقیقه ای، سری های قابل تعویض، قابلیت جذب مایعات، قابل اتصال به دیوار، وزن 1 کیلوگرمی و همراه با موتور مکنده خشک و تر است. این نوع جاروشارژی در دسته محصولات دستی قرار گرفته است و به دلیل عدم وجود سیم برق در ساختار آن برای نصب و تمیز کردن فضاهای محدود و کوچک مانند آشپزخانه ها، کارگاه و غیره بسیار پرطرفدار است. به طور کلی نوع باتری به کار رفته در این مدل کالا متال هایدراید است و ولتاژ آن به 4.8 ولت می رسد، بعلاوه لازم به تاکید است که سایا یکی از برندهای زیرمجموعه پارس خزر است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 یکی دیگر از نمونه کالاهای دستی و پرقدرت بازار است که مقدار شاردهی آن از 5 تا 10 دقیقه در هر نوبت است. این مدل جاروشارژی دارای فیلتر قابل شست وشو و دسته تاشو است که قدرت موتور آن به 27.4 وات می رسد.

گنجایش مخزن این کالا 0.44 لیتر است که چندان بالا نیست، اما برای تمیز کردن میز، مبل ها و داخل ماشین کاملا کاربردی است. نوع باتری به کار رفته در جاروشارژی بلک اند دکر مدل PV1420 لیتیومی است و مقدار صدای آن در حدود 85 دسی بل است. در حالت کلی این محصول با یکسری اضافه و پایه شارژ به بازار ارائه شده است و با توجه به مشخصاتی که دارد گزینه ای با ارزش خرید بالا به شمار می رود.

جارو شارژی درما مدل VC01

جارو شارژی درما مدل VC01 گزینه ای شارژی و عصایی با ظاهری مینیمال و زیبا است که از جمله مشخصات آن می توان به شارژدهی تا بیش از 20 دقیقه در هر نوبت، سری های قابل تعویض، سبکی با قابلیت نصب بر روی دیوار، قدرت موتور 120 وات و وزن 1.6 کیلوگرمی اشاره نمود. این نوع کالای نظافتی قابل استفاده بر روی انواع سطوح است و با وجود باتری لیتیومی می تواند به خوبی فضای شما را در راحت ترین شکل ممکن تمیز کند. شرکت درما یکی از زیرمجموعه های برند معتبر شیائومی است که طراحی های آن همیشه جای تمجید دارد.

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A گزینه ای با قابلیت کارکرد به مقدار بیش از 20 دقیقه است که ساختاری عصا شکل دارد و به خوبی در هر محیط کوچکی قابل جا دادن است. این نوع محصول شارژی قابلیت تنظیم توان با قدرت موتور 45 وات دارد و برس گردان در پارویی آن به منظور جمع کردن راحت موها و مواد ریز کاملا کاربردی است.

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A همراه با سیستم ایزی کلین به بازار عرضه شده است تا جداسازی و تمیز کردن برس های آن کاملا راحت دنبال گردد. گفتنی است که وزن این کالا به 2.5 کیلوگرم می رسد و همانطور که احتمالا در جریان هستید این جاروشارژی زیبا ساخت کشور آلمان است.

جارو شارژی پارس خزر مدل Shark

جارو شارژی پارس خزر مدل Shark محصولی ایرانی با شارژدهی 10 الی 15 دقیقه در هر نوبت همراه با باتری 14.4 ولت است که قابلیت نصب بر روی دیوار به منظور عدم جاگیری از فضا را دارد. این نوع کالای نظافت مجهز به سری های قابل تعویض است و فیلتر آن کاملا بهداشتی و با قابلیت شست وشو است. جالب است بدانید که جاروشارژی Shark با توان 60 وات در دسته جاروهای خشک و تر قرار می گیرد و دارای قابلیت جذب مایعات هم است. بعلاوه این نوع جاروشارژی مجهز به برس مخصوص پاک کردن مبلمان و نازل گوشه پاک کن است و به یاری آن می توانید منطقه ها با دسترسی دشوارتر را به راحتی تمیز کنید که خود مزیتی جالب توجه برای آن به شمار می رود.

جارو شارژی مدل HVP19

اگر در پی یک جاروشارژی دست با قابلیت شارژدهی تا 20 دقیقه هستید ما به شما جارو شارژی مدل HVP19 را پیشنهاد می کنیم. به طور کلی از مشخصه های این مدل کالا می توان به وجود باتری لیتیوم یونی در ساختار آن، قابلیت نصب بر روی دیوار به منظور عدم اشغال فضا، سری های قابل تعویض، قدرت مکش 1408 وات و مخزنی به ظرفیت 0.5 لیتر برای گرد و غبار و 0.12 لیتر برای مایعات اشاره نمود. بعلاوه لازم به تاکید است که وزن کلی این محصول 2.5 کیلوگرم و ابعاد آن به مقدار 300x120x120 سانتی متر همراه با فیلتر قابل شست وشو است.

جارو شارژی شیائومی مدل Light

جارو شارژی شیائومی مدل Light محصولی خوش ساخت از برند معتبر شیائومی است که ویژگی های کلیدی آن شامل ساختار عصایی، قابلیت شارژدهی تا بیش از 20 دقیقه، مجهز به فیلتر کارآمد سه گانه، مقدار صدایی به مقدار 69 دسی بل، ظرفیت مخزن 0.5 لیتری، دارای باتری لیتیوم یونی 2500 میلی آمپر در ساعت با امکان نصب بر روی دیوار می گردد.

این مدل جاروشارژی تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل هم در پسوند نام آن از واژه لایت استفاده شده است. مکش این نوع دستگاه ظریف 17 کیلو پاسکال است که در نوع خود جزو قدرتمندترین مکش ها به شمار می رود. در کنار این موارد گفتنی است که حداکثر طول دسته این جاروی شارژی که از جنس پلاستیک ABS است، 113.2 سانتی متر است و در برابر سایش، ضربات و هرگونه حلالی مقاومت بسیار بالایی دارد.

جارو شارژی تکنو مدل Te-1702

جاروشارژی تکنو مدل Te-1702 محصولی بالارده با مقدار شارژدهی تا بیش از 20 دقیقه (پس از 5 ساعت در شارژ بودن) و سری های قابل تعویض است که از یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند با ولتاز 14.8 ولت در ساختار خود بهره گرفته است. این نوع جاروشارژی ظرفیت مخزنی به مقدار 0.6 لیتر دارد و قدرت موتور آن به 14.8 وات می رسد.

از جمله دیگر ویژگی های مهم این دستگاه وجود 3 چراغ LED روی سری آن است که به منظور دید بهتر و بیشتر کاربردی است. بعلاوه سری جلویی این جارو شارژی قابلیت چرخش صد و هشتاد درجه دارد که برای تمیز کردن راحت تر محیط بسیار مفید است. گفتنی است که جارو شارژی تکنو مدل Te-1702 از طراحی ارگونومیکی برخوردار است و قابلیت استفاده به شکل دستی را هم به کاربر می دهد.

جارو شارژی بوش مدل BBHF216

جاروشارژی بوش مدل BBHF216 یکی از مدل های عصایی جارو به منظور تمیز کردن محیط است که از باتری لیتیوم یونی قوی ای با طول عمر بالا بهره برده است به همین دلیل هم BBHF216 می تواند تا بیش از 20 دقیقه در هر نوبت شارژدهی کند. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این سیستم 4 الی 5 ساعت است و برس Electro آن می تواند انواع محیط ها را در دو سطح تمیز کند. وجود موتور قدرتمند 16 واتی، فیلترهای قابل شست وشو و امکان تنظیم توان، از دیگر مشخصات این کالای آلمانی است که با قیمت معقولی به بازار عرضه شده است.

پاسخ به سوالات متدوال

رنج قیمت یک جاروشارژی باکیفیت در سال 1402 چقدر است؟

به طور کلی شما می توانید با مبلغی در حدود 2 میلیون الی 3 و نیم میلیون تومان، یک جارو شارژی باکیفیت و بادوام را بخرید.

در برترین حالت یک جاروشارژی میان رده حداکثر چند دقیقه شارژدهی دارد؟

در حالت کلی اگر باتری مورد استفاده در جارو شارژی از نوع لیتیوم یونی باشد، می تواند تا حداکثر 20 دقیقه شارژدهی کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2291

به "10 جارو شارژی محبوب و پرفروش خبرنگاران (بهار 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جارو شارژی محبوب و پرفروش خبرنگاران (بهار 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید