تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 رونمایی شد

به گزارش مجله خبری تیرول، کمپانی تویوتا به تازگی از نسخه GR Sport هایلوکس 2022 رونمایی کرد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این نسخه از پیکاپ محبوب با الهام از خودروهای حاضر در مسابقات رالی داکار شکل گرفته و البته نسبت به نسخه استاندارد با بعضی تغییرات فنی هم همراه شده است. تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 ویژه بازار اروپا با جلوپنجره مشبک G شکل از دیگر نسخه ها متمایز می گردد که این جلوپنجره به رنگ مشکی براق طراحی شده است.

تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 رونمایی شد

اگر تیپ فول آپشن این خودرو را خریدرای کنید، چراغ های تمام LED نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این تغییرات سبب می گردد تا هایلوکس GR اسپرت مخصوص اتحادیه اروپا از نظر بصری با مدل اختصاصی JDM و مدل تایلندی هایلوکس Revo GR-Sport که چند ماه پیش رونمایی شد، متمایز باشد.

در نمای جانبی تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 رینگ های 17 اینچی به همراه لاستیک های آفرود دیده می گردد. بعلاوه قوس چرخ های پلاستیکی، آینه بغل های مشکی و پله های جانبی نیز جزء موارد قابل ذکر است. نشان های GR اسپورت هم به جلوپنجره، درب ها و درب پشتی اضافه شده است.

تغییرات نسخه اسپرت تر هایلوکس نو داخل کابین شامل موارد زیر است:

  • روکش چرم مصنوعی
  • لوگوی GR روی پشت سری ها
  • چرم جیر قرمز روی پشتی جایگاه ها
  • دوخت متضاد قرمز
  • فرمان با لوگوی GR
  • پدال های اسپرت آلومینیومی
  • پدل شیفتر آلومینیومی
  • دکمه استارت موتور GR

تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 به پیشرانه دیزلی 2.8 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز است که قدرتی برابر با 204 اسب بخار و گشتاوری معادل 500 نیوتون متر به فراوری می رساند. این پیشرانه اولین بار در فیس لیفت سال 2022 ارائه شد. این نسخه به صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک 6 سرعته برخوردار است. معین نیست این خودرو با دنده دستی 6 سرعته نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

خرید و فروش و قیمت تویوتا هایلوکس بلند دو کابین

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2166

به "تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا هایلوکس نسخه GR اسپرت مدل 2022 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید