یورش خودروهای پلیس نیویورک به سوی معترضان

به گزارش مجله خبری تیرول، 2 دستگاه خودروی متعلق به اداره پلیس نیویورک شنبه شب به سوی گروهی از معترضان نسبت به قتل شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، یورش برده اند.

یورش خودروهای پلیس نیویورک به سوی معترضان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تصاویر ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد شنبه شب دو دستگاه خودروی اداره پلیس نیویورک به سوی جمعیتی از معترضان در این شهر یورش برده است، این تظاهرات در اعتراض به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش، فیلم های ویدئویی نشان می دهد معترضان یک مانع عظیم را بر سر راه یکی از خودروهای اداره پلیس نیویورک قرار داده بودند. خودروی دیگر پلیس که قصد عبور از بین معترضان را داشت، با پرتاب اشیای مختلف از سوی تظاهرات کنندگان روبرو شد و خساراتی به آن وارد شده است. خودروی دیگر نیز به راستا خود ادامه داده و با بعضی از معترضان برخورد نموده است.

شبکه ان بی سی نیویورک نیز گزارش داده است که این حادثه در ساعت 8 بعد از ظهر در بروکلین روی داده است. هنوز تعیین نیست آیا در این حادثه به کسی آسیب رسیده است یا نه.

آلکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات نیویورک این اقدام پلیس نیویورک را به شدت محکوم نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1092

به "یورش خودروهای پلیس نیویورک به سوی معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش خودروهای پلیس نیویورک به سوی معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید