کمک 35 میلیارد ریالی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی ایلام

به گزارش مجله خبری تیرول، کریمیان گفت: در شش ماه نخست امسال بالغ بر 35 میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و تجهیزاتی در حوزه سلامت استان ایلام به حوزه های مختلف بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک شده است.

کمک 35 میلیارد ریالی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران ازایلام ،محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با خیرین حقیقی و حقوقی استانی و ملی، به منظور حمایت طلبی برون بخشی برای رفع نیازمندی های حوزه سلامت استان از طریق کمک های خیرخواهانه، این کمک ها جمع آوری شده است.

او بیان داشت: در حوزه بهداشت تجهیزاتی از قبیل کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، کولر گازی، دستگاه رادیولوژی و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال اهداء شد.

کریمیان در ادامه افزود: در حوزه درمان هم تجهیزاتی شامل اکسیژن مایع، بای پپ، کپسول اکسیژن، کولرگازی، ساکشن و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی 23 میلیارد ریال اهداء گشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام شرح داد: این کمک های خیرخواهانه، نمونه شایسته ای برای نشان دادن اندازه خیرخواهی مردم غیور استان ایلام در شرایط سخت مقابله با بیماری کرونا است که هم مورد رضایت خداوند است و دعای خیر هم استانی های عزیزمان را در پی دارد.

او گفت:با ادامه کمک های خیرین زمینه ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش استان فراهم شود.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1890

به "کمک 35 میلیارد ریالی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 35 میلیارد ریالی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید