کارخانه های کاشی و سرامیک و کاغذسازی استان سیستان و بلوچستان بعد از 5 سال هنوز به بهره برداری نرسیده اند

به گزارش مجله خبری تیرول، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1395 کلنگ کارخانه کاشی و سرامیک و کاغذ سازی در رامشار استان سیستان و بلوچستان بر زمین خورد، اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

کارخانه های کاشی و سرامیک و کاغذسازی استان سیستان و بلوچستان بعد از 5 سال هنوز به بهره برداری نرسیده اند

امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ضعف دو نماینده سیستان و بلوچستان در پیگیری سرنوشت کارخانه کاغذ و کارخانه کاشی و سرامیک سیستان مشهود است. در دهه فجر سال 1395 کلنگ کارخانه کاشی و سرامیک و کاغذ سازی در رامشار استان بر زمین خورد و طبق اخبار اعلام شده، قرار بر این شد این کارخانه ها طی سه سال به بهره برداری رسیده و بیش از 1000 شغل مستقیم نیز ایجاد نمایند تا بتوانند بخشی از مسائل مردم منطقه را برطرف نمایند.

کمالی اظهار کرد:، اما اکنون و با گذشت 4 سال از آن اتفاق، نه تنها این کارخانه ها به بهره برداری نرسیدند بلکه در همان ابتدای راستا با مشکل روبرو شده و علی رغم کوشش ها و پیگیری های انجام شده، اتفاق مثبتی در این حوزه شاهد نبودیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کم کاری و دولتمردان استان سیستان و بلوچستان در پیشبرد این دو کارخانه واضح و شفاف است و در آن هیچ شک و شبهه ای نیست، اما آنچه حائز اهمیت است اینکه در مقابل این کم کاری ها چه کسی باید از حق و حقوق بر باد رفته مردم سیستان دفاع کند؟ آیا جز این است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که نقش نظارتی بعد از قانون گذاری مهم ترین وظیفه آنان می باشد، باید این موضوع را پیگیری نمایند؟

وی گفت:، اما دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تا کنون حرکت قابل اشاره ای جهت برطرف مشکل احداث این کارخانه ها و سایر کارخانه های نیمه تمام منطقه ازجمله لاستیک انجام نداده و آنطور که انتظار است پیگیری لازم صورت نگرفته و سرنوشت این کارخانه ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و نمی توان انتهای را برای آن متصور بود.

کمالی یادآور شد: امید است به زودی شاهد این باشیم که نمایندگان استان با همراهی یکدیگر، پیگیری لازم جهت به انتها رسیدن این مهم را در دستور کار قرار داده و نتیجه اقدامات انجام شده را نیز به اطلاع مردم برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1507

به "کارخانه های کاشی و سرامیک و کاغذسازی استان سیستان و بلوچستان بعد از 5 سال هنوز به بهره برداری نرسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه های کاشی و سرامیک و کاغذسازی استان سیستان و بلوچستان بعد از 5 سال هنوز به بهره برداری نرسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید