وزیر کشور: دز سوم واکسن کرونا شاید اجباری گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، احمد وحیدی وزیر کشور گفت: راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می گردد؛ در این مورد ستاد ملی مقابله با کرونا باید در خصوص برگزاری فردی راهپیمایی 22 بهمن تصمیم بگیرد.

وزیر کشور: دز سوم واکسن کرونا شاید اجباری گردد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طی روز های گذشته اعلام شده بود که برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، اما با افزایش شیوع امیکرون در کشور برگزاری این مراسم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گفته وحیدی بر اساس آمار های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، سویه نو کرونا، اومیکرون در کشور رشد نموده است و یکی از عوامل مهم این رشد عدم رعایت دستوالعمل های بهداشتی بوده است.

وحیدی گفت: افرادی که واکسن دز سوم را زده اند، ایمنی بیشتر در ابتلاء به اومیکرون دارند. اگر همینطور پیش رود احتمالاً ناچار هستیم که دز سوم واکسن کرونا را اجباری کنیم که به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا احتیاج دارد. از بستری های اضافی باید خودداری گردد تا برای ارائه خدمات درمانی به بیماران دچار مشکل نشویم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره معین تکلیف مدارس در پی شیوع امیکرون گفت: اگر در یک مدرسه خاص تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا مشاهده گردد، باید استانداران طبق مدت زمان معین مانند 5 روز آن مدرسه را تعطیل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2073

به "وزیر کشور: دز سوم واکسن کرونا شاید اجباری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: دز سوم واکسن کرونا شاید اجباری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید