نگرانی از موج دوم شیوع کرونا در آسیا

به گزارش مجله خبری تیرول، مقامات کشورهای آسیایی با اعلام نگرانی از احتمال موج دوم شیوع کروناویروس در مناطقی که به نظر شرایط تحت کنترل واقع شده است، اقدامات خود را برای ریشه کن ساختن این ویروس تشدید نموده اند.

نگرانی از موج دوم شیوع کرونا در آسیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، نگرانی از موج دوم شیوع کروناویروس در آسیا باعث شده که در چند کشور آسیایی محدودیت هایی در مسافرت ها اعمال گردد.

در مالزی از ارتش درخواست شده تا در اجرایی شدن محدودیت های مرتبط با قرنطینه مشارکت داشته باشند. در خارج از مرزهای چین که اولین بار در ماه دسامبر این ویروس شناسایی شد، کره جنوبی بیشترین تعداد مبتلایان را در قاره آسیا داشته که طبق اعلام مقامات کره جنوبی شمار افراد آلوده به کروناویروس در این کشور به بیش از 8500 نفر رسیده است.

درحالیکه تعداد موارد ابتلا به ویروس کووید 19 در چین برای مدت چند هفته فرایند کاهشی پیدا نموده در کشورهای دیگر شاهد فرایند افزایشی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از این بیماری هستیم. در تایلند موارد ابتلا به بیماری کووید 19 حدود یک سوم افزایش پیدا نموده و به 600 نفر رسید. پاکستان نیز شناسایی بیش از 300 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را گزارش نموده به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری، تمامی پروازهای بین المللی را متوقف نموده است.

در ژاپن نیز روز گذشته بیشترین تعداد موارد فوت ناشی از بیماری کووید 19 گزارش شد که درمجموع تعداد فوتی ها به 49 نفر رسیده است. همچنین با شناسایی 42 مورد جدید ابتلا شمار افراد آلوده به کروناویروس به 1801 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 936

به "نگرانی از موج دوم شیوع کرونا در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از موج دوم شیوع کرونا در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید