مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نتایج جنجالی پژوهش مجلس سنا در مورد انتخابات 2016 تا نا امنی گوشی های هوشمند

به گزارش مجله خبری تیرول، نتایج جدید یک گزارش مفصل منتشر شده از سوی مجلس سنا نشان می دهد که میزان تداخل روسیه در انتخابات سال 2016 در ایالات متحده بیش از آن است که تا کنون حدس زده می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نتایج جنجالی پژوهش مجلس سنا در مورد انتخابات 2016 تا نا امنی گوشی های هوشمند
یک گزارش مفصل منتشر شده از سوی مجلس سنا نشان می دهد که میزان تداخل روسیه در انتخابات سال 2016 در ایالات متحده بیش از آن است که تا کنون حدس زده می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های هواپیمایی و فرودگاهها هر روز تغییراتی جدید را تجربه می نمایند. این تغییرات اغلب در راستای بهبود شرایط انجام می شوند و کوشش کلی بر این است که مسافران ایده آل ترین پروازها را تجربه نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها تقریبا هیچ نوع گوشی هوشمندی امنیت ندارد. این نا امنی از یک سو به حملات هکرها و برنامه های نرم افزاری خطرناک مرتبط است و از سوی دیگر به یک ترفند جدید مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بدون شک از هر فعال عرصه تکنولوژی که بپرسید سال جاری کدام یک از مدیران سیلیکون ولی سال سختی داشتند،نام های ساندار پیچای؛مدیرعامل گوگل و مارک زاکربرگ؛مدیرعامل فیسبوک را ذکر می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مقامات ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده تصمیم گرفته اند تا سال 2040 تمامی اتوبوسهای درون شهری خود را الکتریکی نمایند. این موضوعی است که چندان مساوی با مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک مسنجر به مناسبت سال نو میلادی تعدادی قابلیت جدید را به کاربران هدیه خواهد داد. این قابلیت ها طی روزهای آتی در اختیار همه کاربران خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار صوتی گوگل به روزرسانی شده و اکنون می توانید با یاری این دستیار صوتی از تاخیرهایپرواز خود نیز آگاه شوید. این موضوع برای افرادی که مرتب سفر می نمایند بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل گزارش داده است که پروژه جستجوگر چین را به سرانجام رسانده است. این موضوع می توان خوشحال نماینده ترین خبر برای کارمندان گوگل باشد که طی ماههای اخیر بارها برای توقف این پروژه کوشش کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 122

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نتایج جنجالی پژوهش مجلس سنا در مورد انتخابات 2016 تا نا امنی گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نتایج جنجالی پژوهش مجلس سنا در مورد انتخابات 2016 تا نا امنی گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید