مردم ترکیه اصلا نمی خواهند کسی این شهر را بشناسد!

به گزارش مجله خبری تیرول، گشتی کوتاه در ترابزون ترکیه

به نظر افراد زیادی یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا، کشور ترکیه است. این کشور وسیع، از غرب تا شرق اش آنقدر تنوع، جاذبه و زیبایی دارد که اگر بخواهید هر ماه هم سفری به آن داشته باشید، باز هم جای جدیدی را پیش روی خود خواهید دید. یکی از این شهرهایی که اگر عکس هایش را ببینید، هرگز فکر نمی کنید که در اینجا باشد، ترابزون ترکیه است. این شهر در کنار دریای سیاه قرار گرفته است.

مردم ترکیه اصلا نمی خواهند کسی این شهر را بشناسد!

طبیعت بی نظیر ترابزون ترکیه یکی از جاذبه های اصلی آن محسوب می گردد. خانه هایی که در کنار آب قرار گرفته اند، کوهستان های سرسبزی که اطراف شهر را پوشانده اند و هر چیزی که از یک فضای طبیعی فوق العاده در ذهنتان تجسم کنید را در این شهر می بینید. در ابتدای فیلم جاذبه های شهری برای شما آمده است. دیدنی هایی مثل ورزشگاه، جاده های ساحلی و … را مشاهده می کنید. اما هرچه جلوتر می رویم، سرسبزی این شهر بیشتر می گردد. آبشارهای حیرت انگیز و صخره هایی که در ادامه برایتان نمایش داده می گردد، حال و هوایتان را عوض خواهند کرد.

این شهر که فاصله چندانی هم با مرزهای ایران ندارد، یکی از مقصدهای کمتر شنیده شده در ترکیه است. همین موضوع هم علت خوبی است که پی به بکر بودن جاذبه ها و طبیعت خیره کننده آن ببرید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا با هم به تماشای فیلمی متحول کننده از ترابزون ترکیه بنشینیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2104

به "مردم ترکیه اصلا نمی خواهند کسی این شهر را بشناسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ترکیه اصلا نمی خواهند کسی این شهر را بشناسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید