15 مقصد آفتابی در زمستان [بخش دوم]

به گزارش مجله خبری تیرول، زمستان زمان سفر به منطقه ها گرمسیری است. با سرد شدن منطقه ها آفتابی هدف توریست های خواهند شد که در پی لذت بردن از گرمای آفتاب هستند. اگر در زمستان قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید به صفحه اصلی سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

15 مقصد آفتابی در زمستان [بخش دوم]

با تمام شدن فصل طوفان و آفتابی شدن تدریجی هوای نیم کره جنوبی و منطقه ها استوایی، قطعا این کشور ها مقصد ایده آلی برای مشتاقان هوای گرم و ساحل های آفتابی خواهند بود. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید با بررسی 15 مقصد آفتابی در زمستان:

5- ملبورن (Melbourne)

اگر برنامه دارید در ماه های دی و بهمن به شهری تابستانی سفر کنید، ملبورن بهشتی آفتابی برای شما فراهم کرده، آن هم درست زمانی که نیم کره شمالی زمین درگیر برف و باران، باد ها و سرمای هواست. دمای هوای ملبورن حتی با وجود یخ های شناوری که بعضا به نزدیکی ساحل آن هم می رسد، حدود 24 درجه سانتی گراد است. ملبورن مکان های دیدنی زیادی برای گردشگران در نظر دارد، از جمله آن ّها می توان به آبشار سنت کیلدا (St Kilda)، انتهای پیچشی جاده بزرگ اقیانوسی و دره یارا (Yarra Valley) اشاره کرد.

6- کشور عمان

کشور همسایه ایران، عمان که در زمستان هم، دمای هوا در آن به زیر 20 درجه سانتی گراد نخواهد رسید. مسقط مرکز عمان خود را به نام یک شهر تاریخی، هنری در دنیا مطرح کرده، خانه های باشکوه اپرا، موزه هنر و نقاشی های مدرن و از همه مهم تر ساحل گرم و آفتابی، در کنار هتل های فوق لوکس مقصدی وسوسه انگیز برای گردشگران خواهد بود.

7- کانکون (Cancun)

کانکون بزرگ ترین شهر در استان کینتانا روو (Quintana Roo) مکزیک است. کانکون یکی از محبوب ترین ساحل های آمریکای شمالی به تعداد میرود. دریای فیروزه ای رنگ، سواحل سفید شنی، هتل های مجلل و شب زنده داری های بی خاتمه کانکون در دنیا مشهور است. در کنار تمام این ویژگی های آفتاب همیشگی و دمای هوای مطلوب کانکون باعث شده که این شهر در لیست بهترین مقاصد زمستانی برای علاقمندان به آفتاب قرار بگیرد.

[برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صفحه اصلی خبرنگاران مراجعه کنید.]

8- پِرث (Perth)

مرکز استان استرالیای غربی، در کنار اقیانوس هند با جمعیتی کمتر از 2 میلیون نفر، به تکه ای از اروپا معروف است. دمای هوای 25 درجه در زمستان و 10 ساعت تابش مستقیم آفتاب در روزهایی که در آسیا و اروپا به ندرت آفتاب این چنینی را به خود می بیند، می تواند یک موهبت الهی باشد. پرث یک شهر فوق العاده برای استراحت و ریلکس کردن است، همچنین تور های گشت و گذار پرهیجان، ساحل طلایی اسکاربورو (Scarborough) از این شهر، یک مقصد گردشگری کامل برای تمام سلیقه ها ساخته است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1816

به "15 مقصد آفتابی در زمستان [بخش دوم]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مقصد آفتابی در زمستان [بخش دوم]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید