مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت

به گزارش مجله خبری تیرول، کاخ سفید اعلام نمود، جو بایدن با امانوئل ماکرون در حاشیه اجلاس گروه هفت به بحث و گفتگو در مورد مجموعه ای از موضوعات دوجانبه از جمله رویکردها در قبال روسیه و چین پرداخته است.

مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مجددا بر تعهدشان به تقویت روابط دوجانبه، همکاری در داخل ناتو و تلاشهای مشترک برای مبارزه با همه گیری کووید-19 تاکید کردند.

کاخ سفید در بیانیه خود بیان کرد: بایدن و ماکرون به بحث درخصوص اقدامات ما برای تقویت و مدرنیزه سازه ناتو، و همکاری نزدیک ما در زمینه مبارزه با تروریسم، از جمله در منطقه ساحل، و دیگر اولویتهای مشترک سیاست خارجی نظیر چین و روسیه پرداختند.

این بیانیه در حالی منتشر شد که سران کشورهای عضو گروه هفت در منطقه کورنوال انگلیس به منظور شرکت در یک اجلاس حضوری سه روزه با هدف رسیدگی به چالشهای جهانی و مسائل بین المللی گردهم آمده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1735

به "مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید