فدراسیون گردشگری تشکیل می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، اعضای کمیسیون گردشگری اتاق ایران با هدف به روزرسانی و اصلاح قوانین، شیوه نامه ها و دستورالعمل های این حوزه، تعامل و یکپارچگی بین تشکل های گردشگری را ضروری می دانند و در این راستا تشکیل فدراسیون گردشگری را دنبال می نمایند.

فدراسیون گردشگری تشکیل می گردد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

بر اساس اظهارات علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ترسیم افق گردشگری ایران با تکیه و تأکید بر نقش آفرینی بخش خصوصی و رسیدن به اهداف عالی این صنعت، بر اساس اسناد بالادستی با هماهنگی کلیه تشکل ها و انجمن های مرتبط در قالب فدراسیون گردشگری بازدهی بهتری خواهد داشت. بنابراین تصمیم گرفتیم این موضوع را عملیاتی کنیم.

به اعتقاد او با تشکیل فدراسیون گردشگری علاوه بر پیشبرد امور، موجبات بهره مندی سایر ذینفعان این حوزه فراهم می گردد و مطالبات این بخش به صورت واحد و قدرتمند به گوش سیاست گذار خواهد رسید و زمینه روشنی برای ارتباط با فدراسیون های گردشگری کشورهای دیگر فراهم می گردد. همچنین پیشنهاد بازنگری و به روزرسانی در راستای اصلاح قوانین، شیوه نامه ها و دستورالعمل های موجود در حوزه گردشگری و صنایع مرتبط از حیث حقوقی با نظر کلیه ذینفعان امکان پذیر می گردد.

عبدالملکی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با اشاره به پیگیری هایی که در چند ماه اخیر در خصوص تأسیس فدراسیون گردشگری، ایجاد صندوق حمایت از گردشگری و بانک ایده انجام شده است، گفت: این سه موضوع با اتفاق نظر به عنوان اولویت در دستور کار کمیسیون گردشگری قرار گرفته و در نهایت مقرر شد نشست های تخصصی درباره مسائل حقوقی، تدوین اهداف، اساس نامه و مستندات مقدماتی تأسیس فدراسیون برگزار گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1095

به "فدراسیون گردشگری تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون گردشگری تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید