ظرفیت های گردشگری کرمان به گردشگران خارجی معرفی گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی سیاوشی دوشنبه شب در دیدار استاندار کرمان با مدیران صنعت گردشگری ژاپن گفت: تا به امروز 12 تور از ژاپن به استان کرمان سفر کردند و تمدن جیرفت و رصد ستاره در کویر شهداد مورد توجه ژاپنی ها نهاده شد.

ظرفیت های گردشگری کرمان به گردشگران خارجی معرفی گردد

وی اضافه نمود: تعدادی از مدیران تورهای بزرگ گردشگری ژاپن سه روز پیش با هدف آشنایی با جاذبه های گردشگری استان به کرمان سفر کردند و از ماهان، شهداد، بم و جیرفت بازدید داشتند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری کرمان ادامه داد: سفر مدیران گردشگری به استان کرمان با همکاری اتاق بازرگانی استان صورت گرفته است.

امامی نماینده گردشگری ایران در ژاپن در این دیدار گفت: از دو سال گذشته آژانس های گردشگری ژاپن برای حضور در استان کرمان خیلی فعال شدند و از حضور در کرمان و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری کرمان استقبال کردند.

وی اضافه نمود: متأسفانه هنوز نتوانستیم آنگونه که باید ظرفیت های گردشگری استان کرمان را به جهان معرفی کنیم و کوشش داریم به دولت ژاپن اعلام کنیم که در زمینه حضور گردشگران ژاپنی به استان کرمان بازنگری نمایند.

وی با اشاره به اینکه روابط بین دو کشور ژاپن و ایران بسیار اهمیت دارد و می تواند باعث صلح گردد، اضافه نمود: قرار است بزرگ ترین شبکه تلویزیونی ژاپن مربوط به میراث جهانی برای ساخت مستندی از منطقه شهداد به کرمان سفر کند و امیدواریم ما شاهد جذب گردشگر باشیم.

امامی ادامه داد: در سه سال گذشته بین 20 تا 25 تور توریستی از ژاپن به استان کرمان آمده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 172

به "ظرفیت های گردشگری کرمان به گردشگران خارجی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های گردشگری کرمان به گردشگران خارجی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید