طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شامل کدام خودرو ها خواهد بود؟

به گزارش مجله خبری تیرول، طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو امروز از سوی این خودروساز اعلام شد. براساس این طرح، ایران خودرو در نظر دارد پیش فروش دو محصول خود را در این طرح از روز پنجشنبه سوم تیر ماه اجرایی کند.

طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شامل کدام خودرو ها خواهد بود؟

خودروهای ارائه شده در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ هستند. هر دو خودرو با گیربکس دستی به دست متقاضیان خواهد رسید و موعد تحویل آنها، فروردین ماه 1401 خواهد بود.

سورن پلاس

سورن پلاس عرضه شده در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو مجهز به پیشرانه EF7 است. این موتور 1650 سی سی می تواند قدرت 115 اسب بخاری خود را در دور 6000 استخراج کند. گشتاور اعلام شده برای آن 159 نیوتن متر است که در دورهای 3500 تا 4500 در اختیار راننده است.

سورن پلاس با بهره گیری از این پیشرانه قابلیت سرعت گیری تا 190 کیلومتر در ساعت را دارد و 7/5 لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می نماید.

نمای چراغ های عقب سورن پلاس

گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو 5 سرعته دستی است و براساس مطالب مندرج در سایت رسمی ایران خودرو، شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 12 ثانیه است.

این خودرو از قطعات دکوراتیو تازه در قسمت داشبورد بهره مند است. روکش جایگاه ها تازه شده و نوار کرومی در دور شیشه های جانبی آن دیده می شوند. جلو پنجره به رنگ مشکی براق درآمده و اسپویلر عقب در انتهای خودرو دیده می گردد.

سورن پلاس مجهز به ایربگ راننده و سرنشین کناری است.

دنا پلاس توربوشارژ

تعیینات فنی دنا پلاس مشابه سورن پلاس است. با این تفاوت که براساس سایت رسمی ایران خودرو، شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 13/5 ذکر شده است. این خودرو مجهز به کروز کنترل و نمایشگر دمای محیط بوده و جایگاه راننده آن بصورت برقی تنظیم می گردد.

قرعه کشی چه زمانی خواهد بود؟

ایران خودرو اعلام نمود که مراسم قرعه کشی این دو محصول، یک روز پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

منبع: بیت ران
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1781

به "طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شامل کدام خودرو ها خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شامل کدام خودرو ها خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید