مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین و زامیاد پیکاپ ریچ

به گزارش مجله خبری تیرول، پیکاپ ها خودروهای جمع و جورشده کامیونت ها است و مقدار و شکل و شمایل شان بزرگ تر از وانت بارهای معمولی است که در خیابان ها می بینیم. به همین دلیل بهتر است که پیکاپ ها را در کلاس خودشان مقایسه کنیم. البته پیکاپ ها نیز می تواند شاسی بلند باشد یا نباشد. در این مقاله، به مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین و زامیاد پیکاپ ریچ می پردازیم.

مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین و زامیاد پیکاپ ریچ

مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین

یکی از نزدیک ترین رقبای مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی را می توان نیسان پیکاپ دو کابین دانست. مهم ترین مزیت نیسان پیکاپ دو کابین را باید شاسی بلندبودن آن ذکر کنیم. نکته بعدی که باعث ایجاد مزیت برای این بارکش می شود، ایجاد قدرت 133 اسب بخاری آن است که در مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی شرایطی بهتر دارد.

از نظر شکل و شمایل نیز باید اوضاع پیکاپ دوکابین نیسان را کاملاً بهتر بدانیم؛ پیکاپی که حتی در زمان ارائه اش جزو زیباترین های این کلاس محسوب می شد.

مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی از نمای روبه رو

شرایط جعبه دنده، سیستم انتقال قدرت و سامانه تعلیق نیسان در مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی بهتر است. داخل کابین نیسان پیکاپ هم به مراتب بهتر است؛ ضمن اینکه با ایجاد دنده ای کمکی شرایط قدرت دریافتی از پیشرانه و مدیریت آن را بهبود بخشیده اند.

از نظر کم جابودن جایگاه های عقب و مصرف زیاد باید دو خودرو را مشابه هم بدانیم. هر دو خودرو از طریق کمپانی های داخلی پارس خودرو و بهمن موتور پشتیبانی می شود. استاندارد آلایندگی هر دو یورو 4 است.

بزرگ ترین تفاوت این دو خودرو را باید در قیمت آنها بدانیم. طبیعی است که نیسان پیکاپ دوکابین به واسطه قدرت، شرایط و زیبایی بهتر قیمت بیشتری هم داشته باشد.

نمای داخلی مزدا کارا دوکابین 2000

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش نیسان پیکاپ دو کابین به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با زامیاد پیکاپ ریچ

خودروی دیگری که در مقایسه مزدا کارا 2000 سی سی قرار می گیرد، زامیاد پیکاپ ریچ است. زامیاد پیکاپ ریچ یکی از پیکاپ های خوش دست و پرطرف دار بازار خودروی ایران در حوزه بارکش ها است. البته از همان ابتدای امر که نگاه کنید، کاملاً متوجه می شوید با خودرویی برتر روبه رو هستید؛ چراکه زامیاد پیکاپ ریچ شاسی بلند و شکیل بوده و از جای معتبری آمده است. ضمن اینکه می تواند مناسب آفرود هم باشد.

زامیاد پیکاپ ریچ می تواند تا 700 کیلوگرم بار جابه جا کند. جعبه دنده آن 5 سرعته با جعبه دنده کمکی است. حجم موتور آن نیز 2.4 لیتری است که می تواند قدرتی معادل 133 اسب بخار را برای این بارکش تولید کند. نوع فرمان تقویت شده هیدرولیکی و تعلیق آن نیز به وضوح شرایط بهتری نسبت به مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی دارد.

نمای پشتی مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی

بزرگ ترین تفاوت این دو را هم باید در قیمت آنها بدانیم؛ همان بحثی که در حوزه مقایسه مزدا کارا دو کابین با نیسان پیکاپ دوکابین نیز مطرح است. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش زامیاد پیکاپ ریچ به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی در اختیارتان قرار داده باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار مطلع شوید:

آگهی های خرید و فروش مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2164

به "مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین و زامیاد پیکاپ ریچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه مزدا کارا دو کابین 2000 سی سی با نیسان پیکاپ دو کابین و زامیاد پیکاپ ریچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید