شمخانی: اگر پرچم ایران پایدار مانده به همت مجاهدانی است که از دشمن نمی هراسند

به گزارش مجله خبری تیرول، دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: اگر پرچم ایران همچنان استوار مانده، از همت و غیرت مجاهدانی است که خالصانه از وجود خود گذشته و از هیچ دشمنی نمی هراسند.

شمخانی: اگر پرچم ایران پایدار مانده به همت مجاهدانی است که از دشمن نمی هراسند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امشب (پنجشنبه) با انتشار تصویر یکی از ملوانان نفتکش ایرانی حامل سوخت به ونزوئلا در توئیتی نوشت: پرچم ایران اگر همچنان پایدار مانده، از همت و غیرت مجاهدانی است که خالصانه از وجود خود گذشته و از هیچ دشمنی نمی هراسند.

وی افزود: گاه در جبهه دفاع مقدس از وطن و حرم، گاه در سنگر مبارزه با ویروس نحس کرونا و گاه در میدان جهانی تحقیر تحریم بر عرشه نفتکش ها، سایه تان مستدام، قهرمانان وطنم.

گفتنی است پنج نفتکش بیش از یک و نیم میلیون بشکه بنزین را از ایران به ونزوئلا که علیرغم داشتن ذخایر نفتی، به دلیل تحریم های آمریکا با بحران انرژی روبروست، حمل کردند.

این اقدام واکنش واشنگتن را به همراه داشت و یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهاراتی مطرح نمود که واشنگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلاست. این تحرکات واکنش ایران را به همراه داشت و ایران هشدار داد که در صورتی که اقدامی از سوی آمریکا صورت گیرد، پاسخی قاطع نشان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1083

به "شمخانی: اگر پرچم ایران پایدار مانده به همت مجاهدانی است که از دشمن نمی هراسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمخانی: اگر پرچم ایران پایدار مانده به همت مجاهدانی است که از دشمن نمی هراسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید