روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای معرفی ظرفیت های مالی

به گزارش مجله خبری تیرول، روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای معرفی ظرفیت های مالی چهارمحال و بختیاری است.

روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای معرفی ظرفیت های مالی

به گزارش از ، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست آنالیز همکاری های مشترک استان با کشور اتریش که در محل اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار گردید گفت: روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای تقویت روابط و همکاری های تجاری و مالی دو کشور است و برای چهارمحال و بختیاری فرصتی جهت معرفی ظرفیت های مالی و سرمایه گذاری است.

او اضافه کرد: کشور اتریش در طول تاریخ ثابت نموده است که با سیاست های خصمانه و استکباری میانه ای ندارد و میزبانی از مذاکرات 5+1 در سال های اخیر گویای این موضوع است.

نصیری ادامه داد: اتریش همیشه روابط محبت آمیز ای با ایران داشته و امید است در ادامه نیز شاهد تقویت روابط مالی این 2 کشور و از جمله با استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

او با اشاره به مسائل مالی ناشی از شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه آمریکا، توضیح داد: تحریم های آمریکا به ویژه در زمینه مبادلات ارزی و تجاری مسائل و موانعی را برای کشور ما فراهم کرد و سبب شده تا بسیاری از ظرفیت های این استان به کشور های جهان عرضه نگردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری به ظرفیت های این استان در محصولات کشاورزی، تولیدات صنعتی و ظرفیت های گردشگری اشاره نمود و گفت: تمایل زیادی برای برقراری روابط مالی با کشور اتریش داریم و امید است این روابط بخشی از تنگنا های مالی این استان را رفع و منجر به شکوفایی بیش از پیش ظرفیت های موجود گردد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به روابط مطلوب دیپلماتیک ایران و اتریش، گفت: از این ظرفیت می توان برای تقویت روابط مالی بین این استان و کشور اتریش استفاده کرد.

آیت احمدی توضیح داد: علاوه بر دنبال کردن تقویت روابط خود با کشور اتریش، از سفیر این کشور تقاضا داریم تا با بهبود روابط ایران و اتحادیه اروپا، فرایند مبادلات تجاری، مالی و بانکی را برای ایران تسهیل کند.

او با دعوت از سرمایه گذاران کشور اتریش برای انجام فعالیت های مالی در این استان، اضافه کرد: این استان در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعت ظرفیت ها بالایی دارد که برقراری این روابط می تواند هم برای استان ما و هم برای کشور اتریش تجربه پیروز و خوبی باشد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1209

به "روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای معرفی ظرفیت های مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط محبت آمیز ایران و اتریش فرصتی برای معرفی ظرفیت های مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید