ستارگان مجازی (سه شنبه 28 فروردین 97)

به گزارش مجله خبری تیرول، بعضی ستارگان، صفحات پرفالوئر خود را به جامعه اختصاص می دهند تا به این واسطه، دردی از کسی درمان گردد یا گره از کاری باز گردد. بعضی دیگر، اما خود را وارد مسائل اینچنینی نمیکنند و به فعالیت هنری یا ورزشی خود تمرکز دارند. این تضاد در انتخاب موضوعات، برای مخاطب، گاهی عجیب و گاهی جذاب است. با ستارگان مجازی امروز، سه شنبه، بیست و هشتم فروردین ماه 1397 در خدمت شما عزیزان هستیم. از اینکه تا پایان ما را همراهی می کنید، سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (سه شنبه 28 فروردین 97)

خلاصه مطالب امروز:

  • کاربرد جدید چتر
  • سیروان تا زیر زانو در آب
  • نیلوفر پارسا در کسوت چارلی!

ستارگان مجازی امروزو با این استوری شقایق جعفری جوزانی شروع میکنیم که قشنگ معلومه یه روز بدون چتر رفته بوده بیرون و یهو بارون اومده، همشو شسته ریخته پایین!

بهناز خانم، شما به اعصاب خودت مسلط باش، هنوز که اتفاقی نیفتاده. میریم صحبت میکنیم که سهما رو نصف و نصف بردارین. مذاکره رو گذاشتن واسه همین موقع ها.

پیشنهاد میشه که به دلیل مسائل حاشیه ای که این روزها واسه گرگ پیش اومده، اسم فیلم از گرگ بازی به گاوبازی یا الاغ سواری تغییر پیدا کنه.

یغما گلرویی رو داریم به همراه یارا جان که اینجور که توی عکس گفته شده داره به این فکر میکنه که بقیه موهای بابا رو هم بکنه یا نه. بنظرم بذاریم بکنه که خیالش راحت شه دیگه چیزی جایی نیست، تا بعد بره سراغ یه بازی مفرح دیگه مثل کندن ریشای باباش.

اگه آرام چراغی و امید نورافکن با هم ازدواج کنن بچه شون میشه پروژکتور ورزشگاه آزادی.

اینا که دست اشکان جان و دوستاشه رو اصطلاحاً بهش میگن بیلیسی! پیشنهادی که واسه اشکان جان داریم اینه که یه نگاه به صفحه اول شناسنامه یا کارت ملیش بندازه بعداً اگه متوجه چیزی نشد به خوردن با صداش ادامه بده.

یه سری از مکان هایی که سلبریتی ها از توش عکس میگیرنو میذارن اینستا رو آدم وقتی از نزدیک میبینه کُرک و پرش میریزه. یکیش همین هتلیه که نفیسه خانم و همکاراشون تشریف بردن اونجا. البته کاملاً درست نوشتن، داخل شدن به یه همچین مکانایی کار خوبا و از ما بهترونه.

سیروانو داریم که تا زیر زانوهاش رفته تو آب و داره به چیزایی که اخیراً توی اینستاگرامش نوشته فکر میکنه. تنهاش میذاریم، چون اگه جلوتر بریم ممکنه بره عقب تر و خدای نکرده غرق بشه.

کسی با من میاد تا با هم بریم سرمونو بکوبیم تو دیوار یا خودم تنهایی برم؟

سارا جان، میدونیم نیتت خیره ها ولی ما با نتیجه بازی راحت تریم. توی این هردمبیل روزگار، ذهنمون توان درگیر شدن با صفحه شطرنجو دیگه نداره. مرسی.

شهرام لاسمی:

خدمتگذار مردم ایران

قلقلی رو داریم که از حالا داره خودشو واسه انتخابات چند سال آینده آماده میکنه. فقط باید یه کم روی ژستاش بیشتر کار کنه که متفکرانه تر بشن. براش آرزوی موفقیت میکنیم.

هدی زین العابدین:

خواهرانه...

اینم عکسیه که هدی زین العابدین به همراه خواهرش توی اینستاگرام گذاشته. البته خواهرشون این قابلیتو دارن که به عنوان بدل شقایق دهقان برن تو خیابونا و با مردم کوی و برزن سلفی بگیرن.

سحر خانم، این مسئله ای بوده که اینستاگرام باهاش درگیر بوده و واسه خیلیای دیگه هم این حالت رخ داده. یعنی آخرش این توهم توطئه ما رو منقرض میکنه.

نیلوفر پارسا دیروز تولدش بود و چون روز تولدش مقارن با روز تولد چارلی چاپلینه، تصمیم گرفت که خودشو شکل چارلی چاپلین کنه و بره تو خیابون تا مردمو باهاش شاد کنه. الان فقط اگه به قیافه اون دوتا سمت چپیا که دارن منفجر میشن از خنده و به زور خودشونو نگه داشتن دقت کنین، به عمق موفقیت آمیز بودن این عمل در اذهان عمومی جامعه میتونین پی ببرین.

احمد ایراندوست:

عززززززیزم عجب طرحی چقدر زحمت کشیدن دستشون درد نکنه ...این لباس رو بپوشن حریف فکر میکنه تازه ختنه کردن و بازی جوانمردانه انجام میده و حتما میبریم خودش یه نوع تاکتیکه زوده ماها بفهمیم .....بقول معروف ..مقلب القلووووووبه ..نقییییییییی ....ای خدااااااااا...پلنگ هم که منقرض شده کلا و خلیج فارس هم که نداریم کلا ساده ساده ...لا اقل عکس یه لیوان اب بزارین بگین صرفه جویی کنید توش واکنش جهانی هم داره ....

شاهد پست احمد ایراندوست در حمایت از طرح پیشنهادی برای پیراهن تیم ملی هستیم که اونو عاملی برای انجام بازی جوانمردانه از سمت حریف دونسته!

هنوز دردِ دلمون بخاطر خنده سرِ لباس المپیک خوب نشده بود که از این زیرپیراهنی رونمایی کردن.

وقتی خودت خبر نداری ولی مار تو آستینت پرورش دادی :))) . برای مهراوه عزیز، آرزوی سلامتی میکنیم.

راستشو بخواین، خیلی دلم میخواد با خانم امیرجلالی سر صحبتو در خصوص گذشته ها و خاطراتی که دارن باز کنم ولی میترسم با همین پشت دستی که توی عکس میبینین بیان برام!

بابک جان، میشه یه لطفی بکنی ازین طرفی پرواز کنی؟ این شرایط پشت به دوربینی که ایستادی، گلاب به روت یه کم غلط اندازه.

افسانه کمالی که دید آرامش نسبی به پیجش برگشته، با گذاشتن این عکس مجدداً جو صفحه اینستاگرامش را متشنج کرد.

تولدها

امروز تولد حمید فرخ نژاد، یکی از خوبای هنر کشورمونه. پرستو صالحی تولد حمید خانو در اینستاگرام تبریک گفت.

کمال کامیابی نیا، تولد سیامک نعمتی، هم تیمی اش را، به او تبریک گفت.

ما هم تولد این دو عزیزو بهشون تبریک میگیم و براشون آرزوی موفقیت و طول عمر داریم.

ترین های روز:

بانمک ترین: بانمک ترین امروزو میدیم به عکس یغما گلرویی به همراه کوچولوی بامزه ش یارا.

نوستالژیک ترین: نوستالژیک ترین امروز سهم آبنبات چوبیای قدیمه که مشابهشون توی عکس اشکان اشتیاق دیده میشه.

جالب ترین: جالب ترین امروزو میدیم به خلاقیت نیلوفر پارسا در گریم خودش که به میمنت همزمانی تولدش با چارلی چاپلین انجام داده.

مثل روزهای گذشته، مشتاقانه منتظر شنیدن پیشنهادات و نقدها شما همراهان گرامی این بخش خبری هستیم. تا فردا و یک ستارگان مجازی دیگر، حق نگهدارتان.

منبع: setare.com
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1499

به "ستارگان مجازی (سه شنبه 28 فروردین 97)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (سه شنبه 28 فروردین 97)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید