رسیدگی به مسائل 32 پرونده تولیدی و صنعتی در البرز

به گزارش مجله خبری تیرول، 32 پرونده مسائل واحد های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی ارجاع داده شده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز مورد رسیدگی نهاده شد و مختومه شد.

رسیدگی به مسائل 32 پرونده تولیدی و صنعتی در البرز

به گزارش از ،نشست خبری مسئولان اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان با اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی البرز برگزار گردید، تا مسئولین و اصحاب رسانه به اسم پل ارتباطی بین فعالان مالی و واحد های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی مسائل موجود این واحد ها را مطرح نمایند و در مورد برطرف مسائل موجود اقدام نمایند.

جبلی،دبیر کل اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز در این نشست خبری با اشاره به این که تسهیلگری در برطرف مسائل و موانع بر سر راه واحد های تولیدی صنعتی و فعالان مالی در بخش خصوصی از مهم ترین اهداف این اورژانس می باشد گفت: در طی مدت کوتاهی که از راه اندازی این اورژانس می گذرد بالغ بر 115 پرونده مسائل مالی از طرف فعالان مالی استان دریافت شده است که با کوشش های همه جانبه و ارتباطات بین اتاق بازرگانی و اورژانس با دستگاه های دولتی، 32 پرونده از طرف دستگاه های مربوطه با سرعت بخشیدن به کار رسیدگی به آن ها مسائلشان مرتفع شده و این تعداد پرونده مختومه شده است.

جبلی اضافه نمود: از تعداد پرونده هایی که به جای مانده اند بعضی احتیاج به رسیدگی در سطح ملی دارند که در استان برطرف و رجوع نمی شوند و در صدد رسیدگی به آن ها هم می باشیم و بعضی هم در دست رسیدگی هستند.

جبلی در ادامه گفت: قطعی چند ساعته برق و آب در این واحد ها ، بیشتر واحد های صنعتی را با مسائل زیادی روبرو نموده است که پیگیر این موضوع هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1826

به "رسیدگی به مسائل 32 پرونده تولیدی و صنعتی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به مسائل 32 پرونده تولیدی و صنعتی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید