دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرمجموعه لیان ، در سن 20 سالگی به عنوان مربی بزرگسالان کاراته در استان مازندران منصوب شدم و در جهت آماده سازی ورزشکاری که برای تیم ملی احتیاج داشتند،در کنار خانم لاله صمدی که سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستند حضور داشتم .

دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان نور: سید سوگند حسینی مدیر باشگاه ورزشی لیان بیان داشت:از سن هفت سالگی آغاز به فعالیت در رشته ورزشی کاراته کردم و در سن هشت سالگی پیروز به کسب مقام قهرمانی کشور شدم .

مدیر مجموعه ورزشی لیان گفت:در این سالها توانستم با کسب مقام های قهرمانی در مسابقات مختلف وارد تیم ملی شوم و قهرمانی جمهوری اسلامی ایران را بدست آورم .

به عنوان بانوی پیروز شهرستان نور انتخاب شدم:

حسینی ادامه داد:در سال 1389 مستند زندگی من در ویژه برنامه ریحانه پخش شد و به عنوان بانوی پیروز شهرستان نور انتخاب شدم و در رده سنی نوجوانان توانستم با لیگ آینده سازان کشور با پتروشیمی قرارداد ببندم و درخشش خوبی در این مرحله داشته باشم .

این بانوی ورزشکار نوری افزود: در آن دوره زمانی در رده سنی جوانان، وارد امید شدم و توانستم خیلی خوب بدرخشم، همین سبب شد تا بتوانم وارد رده سنی بزرگسالان،شوم و سپس به لیگ برتر ورود کنم و چندین دوره هم به عنوان برترین بازیکن انتخاب شوم .

مدیر مجموعه لیان گفت:در سن 20 سالگی به عنوان مربی بزرگسالان کاراته در استان مازندران منصوب شدم و در جهت آماده سازی ورزشکاری که برای تیم ملی احتیاج داشتند،در کنار خانم لاله صمدی که سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستند حضور داشتم .

حسینی افزود:در حال حاضر مسؤل کمیته مربیانه سه گانه استان مازندران و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و بعلاوه مالک و موسس مجموعه ورزشی لیان هستم .

چندین سال است که از قهرمانی کناره گیری کردم و در سمت مربیگری فعالیت دارم:

وی گفت:چندین سال است که از قهرمانی کناره گیری کردم و در سمت مربیگری فعالیت دارم و توانستم مربیگری آموزشگاه ملی و المپیک را در دو رشته بدنسازی و کاراته در سال های 96 و 97 بگیرم و در این زمینه فعالیت کنم .

این بانوی پیروز بیان نمود:تی آرایکس،سی ایکس و فیتنس از رشته هایی هستند که بعنوان مربی در این زمینه فعالیت می کنم .

حسینی افزود:در حال حاضر چون به تازگی مجموعه ورزشی لیان را تاسیس کردیم رشته های بدنسازی سی ایکس که هم بدنسازی است و هم رشته های هوازی و گروهی را آموزش میدهیم .

موسس مجموعه ورزشی لیان اشاره داشت: در این مجموعه هفت نفر مشغول فعالیت هستند .

مهمترین مسئله ای که در این حوزه داریم ضعف در آموزش است:

حسینی در ادامه گفت:مهمترین مسئله ای که در این حوزه داریم ضعف در آموزش است چرا که دوره های مربیگری برگزار نمی گردد و عدم هماهنگی در هیات های ورزشی این مشکل را به وجود آورده است که احتیاج است به این موضوع توجه جدی بگردد .

وی افزود:خیلی ها با من تماس میگیرند و میپرسند تا هدایت شان کنم، من هم این اطلاعات را رایگان در اختیارشان قرار میدهم، البته این وظیفه من نیست و هیئت بدنسازی شهرستان نور باید با برگزاری سمینارها و کارگاه ها این اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار دهد تا هم علاقه مندان به ورزش با اطمینان کامل رشته ورزشی خود را انتخاب نمایند و هم نیروهای علاقمند و جوان شهرستان که دوست دارند در زمینه مربیگری فعالیت نمایند حمایت شوند .

یکی دیگر از مسائل مهم در حوزه ورزش حمایت اقتصادی میباشد:

این بانوی ورزشکار نوری،یکی دیگر از مسائل مهم در حوزه ورزش را حمایت اقتصادی دانست و گفت:متاسفانه در این راستا از ورزشکاران هیچ حمایتی نمیگردد خود من برای ساخت و تجهیزات مجموعه لیان هیچ وامی نگرفتم، نه وامی برای ساخت مجموعه و نه وامی برای تجهیزات مجموعه و همه هزینه ها را خودم پرداخت کردم .

وی اشاره نمود:مجموعه لیان در دوطبقه مجزا ساخته شده است و ما احتیاجمند یک بودجه اقتصادی هستیم تا بتوانیم طبقه سوم این مجموعه را هم بسازیم و تجهیزات این مجموعه را کامل تر و مجهزتر نماییم و قطعا به بحث اشتغالزایی هم یاری خواهد شد و با تکمیل مجموعه تعداد نیروهای مجموعه اضافه خواهند شد .

حسینی افزود: دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است،اگر با هم قدمی هرچند کوچک در راستای توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم قطعا میتوانیم در عرصه های مختلف شهرستان نور را توسعه دهیم و شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم .

وی گفت:زمانی که رقابت سالم در این شهر حکمفرما باشد میتوانیم خدمات را با کیفیت بالا ارائه دهیم و آرامش،سلامتی و تندرستی را به خانمهای شهر هدیه دهیم .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2000

به "دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید