خروج شکر خام از هفت تپه بدون وزن کشی دقیق ، کارگران خواهان فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران

به گزارش مجله خبری تیرول، فعال کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: فعالیت انبار های هفت تپه به این صورت است که تمامی ورودی و خروجی به صورت دقیق باید وزن گذاری و ثبت گردد؛ اما در جریان خروج شکر های خام از شرکت، وزن کشی صورت نگرفته است.

خروج شکر خام از هفت تپه بدون وزن کشی دقیق ، کارگران خواهان فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران

یکی از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه خبر های غیررسمی حاکی از این است که قوه قضاییه در جلسه آنالیز ابطال قرارداد واگذاری این شرکت که 14 بهمن ماه برگزار گردید، رأی به خلع ید اسدبیگی ها داده، مالکان فعلی هفت تپه از این سکوت خبری بهره برده و آغاز به خروج محصولات این شرکت (شکر خام) نموده اند.

این فعال کارگری شرکت هفت تپه اضافه نمود: فعالیت انبار های شرکت هفت تپه به این صورت است که تمامی ورودی و خروجی به صورت دقیق باید ترازو و وزن گذاری و ثبت گردد؛ اما در جریان خروج مشکوک شکر های خام که طی روزهای گذشته رخ داده، وزن کشی صورت نگرفته است.

وی گفت: شکر، محصول با ارزش هفت تپه است و معیشت کارگران شرکت از محل فروش آن به شکل عمده تامین می گردد؛ اما اکنون شاهدیم که کارفرمای هفت تپه اقدام به خروج شکرهای خام از انبارها نموده و از این بابت، ضربه ای مهلک به این مجموعه و کارگرانش وارد می نماید.

این فعال کارگری شرکت هفت تپه گفت: خلع ید اسدبیگی ها و بخش خصوصی از هفت تپه، اصلی ترین خواسته کارگران این شرکت است و امیدواریم رأی قوه قضاییه در مورد فسخ قرارداد واگذاری آن هر چه سریعتر اعلام گردد.

وی تاکید نمود: بازگشت شرکت به بخش عمومی-دولتی با نظارت کارگران، بازگشت به کار کارگران اخراجی، مختومه اعلام کردن پرونده های قضایی فعالان کارگری، دادگاهی و مجازات متهمان ارزی شرکت بجای پرونده سازی برای کارگران، احیای پرداخت کامل مطالبات عرفی کارگران، از دیگر مطالبات ما است که امیدواریم تحقق پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1566

به "خروج شکر خام از هفت تپه بدون وزن کشی دقیق ، کارگران خواهان فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج شکر خام از هفت تپه بدون وزن کشی دقیق ، کارگران خواهان فسخ قرارداد واگذاری این شرکت هستند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید