خبرنگاران گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی روبرو شد

به گزارش مجله خبری تیرول، شهرکرد- خبرنگاران- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: به علت بارش باران و برف به صورت همزمان، گردنه های چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با مه روبرو شدند.

خبرنگاران گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی روبرو شد

سرهنگ غلامعلی نوربخش عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی و ارتفاع بالای این گردنه ها بارش برف از اواخر سال جاری پیش بینی می گردد،اضافه نمود: رانندگان هنگام عبور از گردنه با احتیاط کامل عبور نمایند و زنجیر چرخ و تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

به گفته وی،هم اکنون به علت بارندگی، تمامی محورهای ارتباطی استان لغزنده و رانندگان باید قبل از حرکت از سلامت برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

به گزارش خبرنگاران، براساس آنالیز آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای ، برای روز شنبه و یکشنبه با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان پوشش ابر، بارش باران در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف ، وزش باد به نسبت شدید، احتمال تگرگ در نقاط مستعد و در ارتفاعات کولاک برف همراه است.

دامنه فعالیت سامانه سطح استان به ویژه شمالغرب (کوهرنگ، فارسان، لردگان، اردل و کیار) می باشد . با خروج سامانه از صبح دوشنبه کاهش دما ، مه صبحگاهی و در گردنه ها کاهش دید پیش بینی می گردد.

میزان بارش باران در 24گذشته در شهرستان کوهرنگ 18.3 میلیمتر بوده است.

شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و از مناطق برفگیر استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1391

به "خبرنگاران گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید