می دانستیم در سید چهار قرار می گیریم، کرونا اصلی ترین مشکل فعلی ماست

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران معتقد است بیماری کرونا اصلی ترین مشکل این تیم است که موجب لغو برنامه های آماده سازی به منظور حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

می دانستیم در سید چهار قرار می گیریم، کرونا اصلی ترین مشکل فعلی ماست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید سیروس پورموسوی در مورد سیدبندی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار کرد: سیدبندی این مسابقات بر اساس نتایج دوره قبل انجام می گردد و تیم ما در دوره گذشته از مرحله مقدماتی کنار رفت. به همین دلیل در این دوره طبیعی بود که در سید چهار قرار بگیریم و به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی داشتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه نمود: گروه بندی و جدول مناسب یکی از فاکتورهایی است که می تواند به شما یاری کند و ما از ابتدا می دانستیم از این نظر شانس زیادی نداریم چون در سید پایین قرار می گیریم و ممکن است در یک گروه بسیار سخت حضور داشته باشیم هرچند در مرحله نهایی همه تیم ها با قدرت می آیند و قرعه آسانی وجود نخواهد داشت.

پورموسوی همچنین گفت: اصلی ترین مشکل طبیعتاً بیماری کرونا است که برنامه اردوها ، مسابقات تدارکاتی و تورنمنت های محبت آمیز را لغو نموده از سویی بازی ها به تعویق نیفتاده و باید با همین شرایط برای حضور در مسابقات آماده شویم. باید تدارک بسیار خوبی برای حضور در این بازی ها ببینیم و با اردوهای بلندمدت و حضور تمامی نفرات سعی کنیم این شرایط را تغییر بدهیم. حقیقت این است که فرصت زیادی را از دست داده ایم و این مسئله کار را برای ما سخت تر می نماید. تمرینات و میزان آمادگی نفرات و بازیکنان را به صورت آنلاین دنبال می کنیم اما این کافی نیست. ضروری است بازیکنان در بازگشت به تمرینات شرایط جسمی و آمادگی مطلوب داشته باشند.

وی در سرانجام اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری کرونا ریشه کن گردد و شاهد ازسرگیری فعالیت ها در حوزه های مختلف باشیم. مسئله کمبود زمان قطعاً یکی از چالش های جدی ما خواهد بود اما امیدواریم در کوتاه ترین زمان بهترین و کامل ترین برنامه آماده سازی را داشته باشیم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1048

به "می دانستیم در سید چهار قرار می گیریم، کرونا اصلی ترین مشکل فعلی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می دانستیم در سید چهار قرار می گیریم، کرونا اصلی ترین مشکل فعلی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید