خبرنگاران کرونا ادارات بخش میداود باغملک را تعطیل کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، اهواز -خبرنگاران - فرماندار باغملک گفت: ادارات بخش میداود این شهرستان برای کنترل شیوع کرونا تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه تعطیل می باشند.

خبرنگاران کرونا ادارات بخش میداود باغملک را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد نجاتی پور آدینه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با طغیان ویروس کرونا در بخش میداود روبرو شده ایم به همین دلیل باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اقدامات سخت گیرانه و محدود نماینده ای اعمال گردد.

وی اضافه نمود: در این راستا ادارات این بخش در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تعطیل می باشند ضمن اینکه در این ایام فعالیت بازار و اماکن تجاری بخش میداود نیز ممنوع خواهد بود.

فرماندار باغملک تاکید نمود: جاده ارتباطی این بخش به سمت شهرستان رامهرمز نیز که اواخر هفته گذشته مسدود شده بود همچنان بسته است.

رییس شورای سلامت باغملک با درخواست از مردم برای همراهی بیشتر با ستاد مقابله با کرونا توضیح داد: مردم با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری نقش بسزایی در شکست کرونا دارند.

وی در ادامه گفت: کماکان هرگونه تجمع و برپایی مراسم تشییع، ترحیم و جشن ممنوع بوده و با برپانمایندگان این مراسم از سوی مراجع قضایی قاطعانه برخورد می گردد.

نجاتی پور اضافه نمود: شوراها و دهیاران مکلف اند در صورت مشاهده هرگونه آماده سازی تجمع، گردهمایی و مراسم، ابتدا بانیان را به لغو آن ترغیب نمایند و در صورت امتناع برپا نمایندگان، در اولین فرصت به بخشداری های مربوطه اطلاع رسانی نمایند تا اقدامات قانونی در این زمینه انجام گردد.

میداود از بخش های تابعه شهرستان باغ ملک در استان خوزستان است که طبق سرشماری سال 95 حدود 23 هزار نفر جمعیت دارد.

موارد مثبت از بیماری کووید 19 یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت های مالی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر98) در شهر ووهان چین گزارش شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 930

به "خبرنگاران کرونا ادارات بخش میداود باغملک را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا ادارات بخش میداود باغملک را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید