خبرنگاران سوریه تمدید تحریم های اتحادیه اروپا را محکوم کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران- خبرنگاران- سوریه با محکوم کردن تحریم های اتحادیه اروپا بیان کرد: تصمیم اتحادیه اروپا در تمدید تحریم های تحمیلی علیه سوریه که در پی تصمیم آمریکا در این باره صورت گرفت، بیانگر فقدان استقلال تصمیم گیری این اتحادیه و دنباله روی حقیرانه آن از سیاست های آمریکا است

خبرنگاران سوریه تمدید تحریم های اتحادیه اروپا را محکوم کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش پنجشنبه شب خبرگزاری سوریه، یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه گفت: این تصمیم بار دیگر مشارکت کامل اتحادیه اروپا در جنگ علیه سوریه و حمایت نامحدود آن از گروه های تروریستی را ثابت کرد.

وی اضافه کرد: اتحادیه اروپا مسئول اصلی ریختن خون مردم سوریه و گرفتاری آنان به دلیل تحریم های ظالمانه ای است که زندگی مردم سوریه را تحت تاثیر قرار می دهد.

این منبع خاطر نشان کرد: تصمیم اتحادیه اروپا دروغ بودن مواضع و اظهارات مسئولان اتحادیه اروپا در باره کاهش تحریم ها از جمله در زمینه یاری های انسانی برای مقابله با ویروس کرونا را نشان داد و نفاق و دو رویی آنان را که ویژگی اصلی سیاست های اروپا شده است، برملا ساخت.سوریه این تحریم ها را نقض آشکار ساده ترین مفاد حقوق بشر و قوانین بین المللی و جنایت علیه بشریت بر شمرد.

اتحادیه اروپا، تحریم های این اتحادیه علیه سوریه را که از سال 2011 علیه دمشق شروع شد، به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

با تصمیم جدید اتحادیه اروپا، تحریم ها علیه سوریه تا یکم ژوئن 2021 ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران سوریه تمدید تحریم های اتحادیه اروپا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سوریه تمدید تحریم های اتحادیه اروپا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید