خبرنگاران بنیاد علوم روسیه از طرح پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری حمایت اقتصادی کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، سبزوار- خبرنگاران- رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بنیاد علوم روسیه 75 هزار دلار برای حمایت از طرح پژوهشی یکی از استادان این دانشگاه اختصاص داد.

خبرنگاران بنیاد علوم روسیه از طرح پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری حمایت اقتصادی کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دکتر علی اصغر مولوی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این طرح پژوهشی با عنوان مطالعه فون خزندگان ماسه زی و آنالیز ویژگی های فرایندهای گونه زایی در گروه های اصلی خزندگان فلات ایران است.

وی ادامه داد: این طرح پژوهشی که به عنوان یکی از طرح های برگزیده از طرف بنیاد علوم روسیه اعلام شده است از طریق دکتر اسکندر رستگار پویانی عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه حکیم سبزواری مورد آنالیز قرار می گیرد

رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این طرح با همکاری خزنده شناسان دانشگاه مسکو انجام می گردد و این مطالعه متمرکز برفرآیندهای تکامل خرد در گروه های مختلف خزندگان بسترهای ماسه ای در ایران است.

وی اضافه نمود: زمان اجرای طرح مدت سه سال خواهد بود و آنچه از نتایج انجام این طرح قابل انتظار است بازنگری اساسی در شرایط تاکسونومیکی گروه های اصلی خزندگان ماسه زی ایران می باشد.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو 22 دانشگاه محور در کشور است که با حدود 9 هزار دانشجو دارای 33 گروه آموزشی و 139 کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و 10 دانشکده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1552

به "خبرنگاران بنیاد علوم روسیه از طرح پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری حمایت اقتصادی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد علوم روسیه از طرح پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری حمایت اقتصادی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید