تمامی کلاس های دروس نظری دانشگاه کردستان از 10 اسفند به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای گفت: تمامی فعالیت های آموزشی و کلاس های حضوری درسی دانشگاه در هفته آینده (10 تا 16 اسفندماه) تعطیل است و بر همین اساس، کلاس های نظری از 10 اسفند به صورت مجازی برگزار می گردد.

تمامی کلاس های دروس نظری دانشگاه کردستان از 10 اسفند به صورت مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزی در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که پیرو جلسه اخیر شورای مدیریت بحران استان و نیز مصوبات هیئت رییسه و شورای دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامتی و همچنین برطرف نگرانی های دانشجویان و خانواده های محترم آن ها، کلیه فعالیت های آموزشی و کلاس های حضوری درسی دانشگاه در هفته آینده (10 الی 16 اسفندماه) تعطیل است.

تصمیم گیری در رابطه با نحوه ادامه فعالیت های آموزشی متعاقباً در هفته آینده اتخاذ خواهد شد. به منظور صیانت از برنامه های آموزشی دانشجویان مطابق با سرفصل های مصوب تمهیدات ویژه ای برای برگزاری کلاس های درسی دانشگاه به صورت الکترونیکی فراهم شده است؛ لذا تمامی کلاس های دروس نظری از شنبه،10 اسفندماه بصورت مجازی برگزار می گردد.

نحوه برگزاری کلاس های دروس عملی پس از آغاز به کار مجدد اعلام خواهد شد. گفتنی است که در حال حاضر برنامه ریزی لازم از طرف مجموعه معاونت آموزشی و مرکز آموزش های آزاد و الکترونیکی دانشگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و مرکز آپا برای ارائه دروس این دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی و نیز آموزش های لازم به اساتید و دانشجویان در حال اجرا است.

همچنین برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا سرانجام اسفند 98 لغو اعلام می گردد و دانشجویانی که در سامانه گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در اولین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. ضمناً فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله دفاع در تاریخ مصوب قبلی و یا اسفندماه لحاظ خواهد شد.

دانشگاه کردستان سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده است و این دانشگاه مجهز به یکی از مدرن ترین تجهیزات و نرم افزار های آموزش الکترونیکی در کشور است. همچنین دانشگاه کردستان با پهنای باند 450 مگابایت اینترنت و برخورداری از پرسنل توانمند در حوزه آموزش های الکترونیکی و فناوری اطلاعات، آمادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را داراست.

شایان ذکر است که به طور معمول در دانشگاه کردستان در هر هفته بیش از 4500 جلسه درس برگزاری می گردد و در هر ساعت درسی به طور متوسط 2500 دانشجو در کلاس های درس حضور پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 870

به "تمامی کلاس های دروس نظری دانشگاه کردستان از 10 اسفند به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی کلاس های دروس نظری دانشگاه کردستان از 10 اسفند به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید