تقدیر جهانگیری از وزیر کشور برای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی از مادران ایرانی

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول ریاست جمهوری ضمن تقدیر از وزیر کشور و همکارانش در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، گفت: به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

تقدیر جهانگیری از وزیر کشور برای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی از مادران ایرانی

به گزار ش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از سایت معاون اول ریاست جمهوری؛ دکتر اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارش وزیر کشور از اقدامات اجرا شده در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، تأکید کرد: تابعیت از طریق مادر هیچ تفاوتی با تابعیت از طریق پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق شود.

معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از اقدامات رحمانی فضلی وزیر کشور و همکارانش در این خصوص شرح داد: به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

متن کامل پی نوشت جهانگیری خطاب به وزیر کشور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

با تشکر از اقدامات اجرا شده همکاران ارجمند جنابعالی؛ لازم به تأکید است که به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت ایرانی از طریق مادر، از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود، تابعیت از طریق مادر هیچ تفاوتی با تابعیت از طریق پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1448

به "تقدیر جهانگیری از وزیر کشور برای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی از مادران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر جهانگیری از وزیر کشور برای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی از مادران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید