تردید اتحادیه جهانی کشتی در تصمیم گیری نهایی برای برگزاری رقابت های جهانی

به گزارش مجله خبری تیرول، اتحادیه جهانی کشتی تصمیم خود را برای برگزاری یا لغو رقابت های جهانی سال 2020 شش روز به تعویق انداخت.

تردید اتحادیه جهانی کشتی در تصمیم گیری نهایی برای برگزاری رقابت های جهانی

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام اتحادیه دنیای مقرر شد به شرطی که شرایط شیوع ویروس کرونا طوری باشد که سلامت ورزشکاران تحت تاثیر قرار نگیرد رقابت های قهرمانی بزرگسالان سال 2020 دنیا روزهای 22 لغایت 30 آذر ماه به میزبانی کشور صربستان برگزار گردد.

بر همین اساس کمیته اجرایی فدراسیون دنیای قصد داشت در مورد لغو یا برگزاری این مسابقات روز 15 آبان ماه تصمیم نهایی خود را اعلام کند اما با انصراف بعضی کشورهای صاحب نام همچون آمریکا و ژاپن به عنوان کشور میزبان المپیک، مسئولان اتحادیه همچنان مردد هستند چه تصمیمی را اتخاذ نمایند و به همین منظور نیز با 6 روز تاخیر قصد دارند روز 21 آبان ماه تکلیف این دوره از رقابت های قهرمانی دنیا را تعیین نمایند.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه دنیای کشتی با توجه به عضویت در هیئت رئیسه کمیته بین المللی المپیک میخواهد مسئولان ورزش کشورهای آمریکا و ژاپن را مجاب کند تا کشتی گیران خود را راهی رقابت های دنیای کشتی نمایند.

باید دید رئیس صربستانی فدراسیون دنیای کشتی تا چه اندازه پیروز خواهد بود با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا، مسابقات دنیای سال جاری را در کشور خودش برگزار کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1354

به "تردید اتحادیه جهانی کشتی در تصمیم گیری نهایی برای برگزاری رقابت های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید اتحادیه جهانی کشتی در تصمیم گیری نهایی برای برگزاری رقابت های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید