بیش از 7 هزار جلد کتاب نو به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام اهدا شد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران در ایلام، همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، از سوی اداره مرکزی کانون پرورش فکری، بیش از 7 هزار جلد کتاب به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام اهدا شد.

بیش از 7 هزار جلد کتاب نو به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام اهدا شد

با هدف توسعه کمی منابع مطالعاتی کتابخانه های کودک و نوجوان و توجه به ذائقه خوانداری بچه ها و نوجوانان، تعداد 7 هزار و 712 جلد کتاب نو به این اداره کل اهدا که در روزهای آینده در میان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی و کتابخانه پستی استان توزیع و ارسال خواهد شد.

این کتاب ها در قالب طرح اهدای 3 میلیون کتاب به کتابخانه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سراسر کشور با شعار در مسیر دانایی بر بال کتاب به استان ایلام از سوی اداره مرکزی کانون تعلق گرفته است.

در این آئین مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان و مربیان و اعضای کودک و نوجوان حضور داشتند.

به گزارش ایبنا اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام، دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 3 مرکز سیارروستایی و 1 کتابخانه پستی است و تعداد کتاب های موجود در این مجموعه فرهنگی، 168هزار و 545 جلد است که 7 هزار و 712 جلد دیگر با موضوعات تازه به این تعداد افزوده شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2328

به "بیش از 7 هزار جلد کتاب نو به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 7 هزار جلد کتاب نو به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید