برگزاری جشن پایان کپرزدایی در جنوب کرمان

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امدادامام (ره) استان کرمان گفت: جشن خاتمه ساخت پنج هزار واحد مسکونی کمیته امداد که جایگزین کپر شده اند، در قالب جشن کپرزدایی در 21اسفندماه امسال، در جنوب کرمان برگزار می شود.

برگزاری جشن پایان کپرزدایی در جنوب کرمان

وحید میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، اظهار کرد: قرار بود دوم اسفندماه امسال جشن کپرزدایی توسط کمیته امداد در جنوب استان انجام شود, اما به سبب تاخیر در سفر سرپرست کمیته امداد امام (ره) به استان، این جشن به 21اسفندماه موکول شد.

وی اعلام نمود: این پنج هزار واحدمسکونی در هفت شهرستان جنوبی استان پراکنده هستند که رفع نقص و یا تکمیل ساخت شده اند.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان اضافه کرد: پروژه اجرای کپرزدایی کمیته امداد در سال 85کلید خورد و قرار بود در جنوب استان 10 هزار واحد مسکونی ساخته و جایگزین کپر شود که خوشبختانه ساخت پنج هزار واحد در مدت سه سال به خاتمه رسید.

میرزایی با اشاره به توقف سه ساله اجرای نیمی از این طرح به سبب مسائل اعتباری و عدم مصالح وارداتی، گفت: برای پنج هزار واحد باقی مانده با توجه به سفر سرپرست کمیته امدادکشور در ابتدای سال 91به استان کرمان، اعتباری ملی از محل اعتبارات کمیته امداد کشور اختصاص یافت و پروژه توسط کمیته امداد استان کرمان به خاتمه رسید.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پنج هزار واحد، 40میلیارد تومان هزینه شده است،گفت: کمیته امداد واحدهای ساخته شده را تا مرحله نازک کاری و تزئینات داخلی برای تحویل صد درصدی به مددجویان خود پیش برده است.

میرزایی شرح داد:این طرح که به منزله محرومیت زدایی از10 هزار واحد کپری در جنوب استان به کمیته امداد واگذار شده بود، در خاتمهیی ترین روزهای سال 92 به خاتمه رسید.

مدیرکل کمیته امدادامام (ره) استان کرمان اظهارکرد: همزمان با حضور انواری سرپرست کمیته امدادکشور در سالروز تاسیس کمیته امدادو هفته احسان, این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه یک مجتمع فرهنگی نیز در شهرستان رودبار با اعتبار700میلون تومان تکمیل شده و در این سفر به بهره برداری می رسد, گفت: این مجتمع در اختیار دانش آموزان روستایی مددجوی این نهاد قرار می گیرد تا از ادامه تحصیل بازنمانند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1020

به "برگزاری جشن پایان کپرزدایی در جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن پایان کپرزدایی در جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید