برخورد با متخلفان بهداشتی فرآورده های لبنی سنتی

به گزارش مجله خبری تیرول، با متخلفان فراوری و توزیع فرآورده های لبنی سنتی غیر بهداشتی برخورد می گردد.

برخورد با متخلفان بهداشتی فرآورده های لبنی سنتی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از یاسوج، رحمت اله افشار معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به علاقه مردم استان و بعلاوه اهمیت و ارزش غذا های سنتی، مردم کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به محصولات بومی محلی روی آورده اند.

افشار اضافه نمود: با وجود اینکه حفظ اقتصاد بومی و حمایت از فراوریات محلی لازم و لازم است، اما رعایت مسائل بهداشتی و کنترل کیفیت محصولات مهم و اهمیت بسزایی دارد.

افشار از آمادگی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای کنترل کیفیت محصولات بومی و لبنیات سنتی استان اطلاع داد و گفت: تحت هیچ شرایطی سلامت مردم نباید فدای ملاحظه کاری ها گردد.

دکتر افشار ضمن حمایت از فراوریات بومی و سنتی استان اضافه نمود: با همکاری کارکنان معاونت بهداشتی و دامپزشکی استان، لبنیات سنتی با جدیت کنترل شده و با متخلفان که سلامت و بهداشت محصولات فراوریی خود را رعایت نمی نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

او از فراوری و توزیع نمایندگان فرآورد های لبنی سنتی در استان خواست برای حفظ سلامت مردم ضمن ارائه محصولات با کیفیت لبنی، موارد بهداشتی را هم در فراوری و هم در توزیع رعایت نموده و از فروش مواد لبنی بی کیفیت، غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته خود داری نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1883

به "برخورد با متخلفان بهداشتی فرآورده های لبنی سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با متخلفان بهداشتی فرآورده های لبنی سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید